15 листопада 2018 року № 569
Про внесення змін
до рішення виконавчого комітету
міської ради від
09.11.2018 року № 541
«Про ліквідацію централізованої бухгалтерії
при управлінні охорони здоров’я
Чернігівської міської ради»
Керуючись статтею 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», у зв’язку з реформуванням закладів охорони здоров’я міста Чернігова та необхідністю приведення структури управління охорони здоров’я Чернігівської міської ради до оптимальної моделі в умовах реформи медичної галузі, виконавчий комітет Чернігівської міської ради вирішив:
1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету міської ради від 09.11.2018 року № 541 «Про ліквідацію централізованої бухгалтерії при управлінні охорони здоров’я Чернігівської міської ради» та викласти пункт 1 в наступній редакції:
«1. Ліквідувати централізовану бухгалтерію при управлінні охорони здоров’я Чернігівської міської ради 31 грудня 2018 року.»
2. Рішення набуває чинності з моменту його прийняття.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Хоніч О. П.
Міський голова В. А. Атрошенко
Секретар міської ради М. П. Черненок