Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
5 червня 2014 р.

Рішення виконавчого комітету "Про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян у відділах та управліннях Чернігівської міської ради, районних у місті Чернігові радах, комунальних підприємствах Чернігівської міської ради відповідно до Закону України "Про звернення громадян"


УКРАЇНА

ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я 

 

30 травня 2014 року                                                                                                    № 131


Про стан та удосконалення роботи зі
зверненнями громадян у відділах та
управліннях Чернігівської міської ради,
районних у місті Чернігові радах, комунальних
підприємствах Чернігівської міської ради
відповідно до Закону України  
"Про звернення громадян"

 

На виконання вимог Законів України „Про звернення громадян” та  „Про місцеве самоврядування в Україні”, Указу Президента України „Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення” міська рада, її виконавчі органи проводять відповідну роботу щодо створення необхідних умов  для реалізації  конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.

З урахуванням аналізу проведеної роботи виконавчий комітет міської ради вирішив:

1. Взяти до відома довідку відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради "Про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян у відділах та управліннях Чернігівської міської ради, районних у   місті Чернігові радах, комунальних підприємствах Чернігівської міської ради відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

2. Визнати роботу, яка проводиться виконавчими органами міської та районними у місті Чернігові радами щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, задовільною. Вважати забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян пріоритетним напрямком діяльності щодо реалізації вимог Закону України „Про звернення громадян”.

3. Голові Деснянської районної у місті Чернігові ради (Горбань Ю. В.) та заступнику голови Новозаводської районної у місті Чернігові ради (Велігорський  В. Ф.),  начальникам  управлінь, відділів  міської  ради, керівникам міських органів державної виконавчої влади, підприємств, установ та організацій міста:  

3.1. Активізувати виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” щодо вжиття дієвих заходів стосовно поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

3.2. Проаналізувати та заслухати на засіданні виконавчих комітетів районних у місті Чернігові рад, на нарадах у структурних підрозділах міської ради стан роботи зі зверненнями громадян.

4. Відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради (Кухаренко С. І.) постійно вивчати стан роботи зі зверненнями громадян в управліннях, відділах міської ради, районних у місті радах, у міських органах державної виконавчої влади, на підприємствах, установах та організаціях міста, незалежно від форм власності, надавати практичну допомогу, вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради Кухаря В.В.

 


Міський голова                                                                                  О. В. Соколов
 


Заступник міського голови-
керуючий справами виконкому                                                    С. Г. Віхров

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!