від 16 січня 2012 року №
1
Про стан та удосконалення роботи
зі зверненнями громадян у відділах
та управліннях Чернігівської міської
ради, районних у місті рад, комунальних
підприємствах міста Чернігова відповідно
до Закону України "Про звернення
громадян"
На виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” та керуючись підпунктом 1 пункту "б" частини першої статті 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада, її виконавчі органи проводять відповідну роботу щодо створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.
З урахуванням аналізу проведеної роботи виконавчий комітет міської ради вирішив:
1. Взяти до відома довідку відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради „Про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян у відділах та управліннях Чернігівської міської ради, районних у місті Чернігові рад, комунальних підприємствах міста Чернігова відповідно до Закону України "Про звернення громадян".
2. Визнати роботу, яка проводиться виконавчими органами міської та районними у місті Чернігові радами щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, задовільною.
3. Вважати забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян пріоритетним напрямком діяльності щодо реалізації вимог Закону України „Про звернення громадян”.
4. Головам Деснянської та Новозаводської районних у місті Чернігові рад (Горбань Ю.В., Атрощенко О.А.), начальникам управлінь, відділів міської ради, керівникам міських органів державної виконавчої влади, підприємств, установ та організацій міста:
4.1. З метою поліпшення організації роботи зі зверненнями вживати дієвих заходів щодо виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”;
4.2. Здійснити аналіз стану роботи зі зверненнями громадян та їх результати розглянути на засіданнях виконавчих комітетів районних у місті Чернігові рад та на нарадах у структурних підрозділах міської ради.
5. Відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради (Кухаренко С.І.) постійно вивчати стан роботи зі зверненнями громадян в управліннях, відділах міської ради, районних у місті Чернігові радах, у міських органах державної виконавчої влади, на підприємствах, установах та організаціях міста, незалежно від форм власності, надавати практичну допомогу, вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради Шеремета О.С.
Міський голова О. В. Соколов
Заступник міського голови -
керуючий справами виконкому С. Г. Віхров