від 18 серпня 2011 року № 225
Про внесення змін до рішення
виконавчого комітету Чернігівської
міської ради від 29 грудня 2007 року № 343
«Про плату за тимчасове користування
місцями розташування рекламних засобів»
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», пункту 32 постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», пункту 30 розділу 5.12. Правил забудови та використання території м. Чернігова, затверджених рішенням сесії Чернігівської міської ради від 31 травня 2007 року «Про Правила забудови та використання території м. Чернігова (коригування)» (сімнадцята сесія п’ятого скликання) (зі змінами та доповненнями), виконавчий комітет Чернігівської міської ради вирішив:
1. Внести доповнення до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів» і доповнити пунктами 2 та 3 наступного змісту:
2. Комунальному підприємству «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради (Стах А. Ю.) здійснювати коригування розміру плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що знаходяться на об’єктах комунальної власності, на річний індекс інфляції.
3. Затвердити склад комісії з ідентифікації і визначення обсягу соціальної реклами, демонтажу, обліку, зберігання і реалізації рекламних засобів зовнішньої реклами згідно з додатком 2.»
Пункти 2, 3, 4 цього рішення вважати відповідно пунктами 4, 5 та 6.
2. Внести до Порядку оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Чернігова, затвердженого рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року №343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів», наступні зміни та доповнення:
2.1. Пункт 2 доповнити наступними словами:
«Заявники – особи, що подають до робочого органу документи на розміщення соціальної реклами»;
«Робочий орган – комунальне підприємство «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради.»
2.2. Таблицю №2 пункту 3.4. викласти в такій редакції:
№№ п/п |
Тип рекламного засобу |
Крз |
1 |
2 |
3 |
1 |
Щитові установки (типу Біг-Борд) |
|
1.1. |
Окрема щитова установка на один односторонній щит |
1,00 |
1.1.а. |
Установка з односторонніми щитами (одним чи декількома), розташованими прямою чи ломаною лінією в один ярус. |
1,10 |
1.2. |
Двосторонні з щитами, розташованими в один ярус один за другим: |
|
при паралельному розташуванні щитів |
1,75 |
|
при розташуванні щитів під кутом до 10о |
1,50 |
1.3. |
Із щитами, розташованими у два яруси (один над другим) |
2,00 |
1.4. |
з трьома щитами (трикутник у плані) |
1,30 |
1.5. |
інші конструкції щитових установок : |
|
рекламною площею до 18 кв.м. |
1,00 |
|
рекламною площею понад 18 кв.м. |
1,20 |
2 | Щитові установки типу Сіті-Лайт, розміром щитів 1,2х1,8 (двосторонні), щитові установки на зупинках громадського транспорту |
0,75 |
3 |
Щитові установки типу трієдр, розміром щитів 1,2х1,8 |
0,75 |
4 |
Динамічна реклама (з поворотними елементами, що забезпечують дві і більше експозиції) |
1,2 |
5 |
Лазерні та телевізійні установки |
2,50 |
6 |
Екрани LED та/або табло LED (які складені з відеомодулів на світло діодах) |
2,1 |
7 |
Електронне табло, рядок, «що біжить» |
1,8 |
8 |
Щити (банери) та інші рекламоносії на стінах будинків, огорож та споруд |
0,60 |
9 |
Щити на тимчасових спорудах |
0,5 |
10 |
Кронштейни на опорах, будинках, розтяжки |
0,80 |
11 |
Рекламний напис безпосередньо на стінах будинків та поверхнях споруд, кіосків |
1,00 |
12 |
Рекламні засоби, розташовані на дахах будівель |
1, 25 |
2.3. Доповнити пунктом 4 у наступній редакції:
4. Комісія з ідентифікації і визначення обсягу соціальної реклами, демонтажу, обліку, зберігання і реалізації рекламних засобів зовнішньої реклами
Комісія з ідентифікації і визначення обсягу соціальної реклами, демонтажу, обліку, зберігання і реалізації рекламних засобів зовнішньої реклами (далі – Комісія із соціальної реклами) є постійно діючим колегіальним органом, що утворюється для розгляду питань, які пов’язані з ідентифікацією і визначенням обсягу соціальної реклами, здійсненням контролю за дотриманням норм розміщення соціальної реклами та демонтажем рекламних засобів зовнішньої реклами, що знаходяться на об’єктах комунальної власності міста Чернігова та установлені з порушенням вимог чинного законодавства.
Повноваження Комісії із соціальної реклами:
- за пропозицією робочого органу розглядає подані заявниками документи на розміщення соціальної реклами (лист-замовлення, відео- чи фотомакет соціальної реклами, лист-погодження розповсюджувача зовнішньої реклами щодо розміщення відповідної соціальної реклами із зазначенням інформації про типи рекламоносіїв, на яких розповсюджувач зовнішньої реклами планує розмістити соціальну рекламу, кількість рекламоносіїв та термін розповсюдження реклами);
- за результатами розгляду поданих заявниками документів приймає рішення щодо віднесення реклами до категорії соціальної реклами;
- погоджує заявникам розміщення соціальної реклами або вмотивовано відмовляє у разі:
- наявності заборгованості розповсюджувача зовнішньої реклами з оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів;
- надання заявником неповного комплекту документів або документів з неповною інформацією;
- зазначення недостовірних відомостей у наданих заявником документах на розміщення соціальної реклами;
- невідповідності реклами, яку планує розмістити заявник, категорії «соціальна реклама».
- спільно з робочим органом здійснює перевірки розміщення соціальної реклами розповсюджувачами зовнішньої реклами;
- за поданням робочого органу за несвоєчасне надання розповсюджувачем зовнішньої реклами робочому органу довідки та фото- чи відеозвіту про фактичне розміщення сюжетів соціальної реклами за попередній місяць або подання у довідці недостовірної інформації про фактичний обсяг розміщеної соціальної реклами приймає рішення про позбавлення розповсюджувача зовнішньої реклами права на розміщення соціальної реклами (весь обсяг розміщеної реклами визнається комерційною);
- здійснює інші повноваження відповідно до рішень міської ради та її виконавчого комітету, що стосуються розміщення зовнішньої реклами.
Основною формою діяльності Комісії із соціальної реклами є засідання, що проводяться у міру необхідності, але не менше, ніж один раз на місяць. Засідання Комісії із соціальної реклами є правомочним за присутності більшості членів від загального складу Комісії із соціальної реклами. Скликає, відкриває та веде засідання Комісії із соціальної реклами голова Комісії із соціальної реклами, а у разі його відсутності – заступник голови. Кількісний та персональний склад Комісії із соціальної реклами затверджується виконавчим комітетом міської ради. До складу Комісії із соціальної реклами обов’язково входять представники структурних підрозділів міської ради: управління архітектури та містобудування, управління житлово-комунального господарства, юридичного відділу міської ради.
Рішення Комісії із соціальної реклами приймається шляхом голосування присутніх на засіданні членів Комісії із соціальної реклами. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість від присутніх на засіданні членів Комісії із соціальної реклами.
Рішення Комісії із соціальної реклами оформляється протоколом засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем Комісії із соціальної реклами.»
2.4. Пункти 4, 5 цього Порядку вважати відповідно пунктами 5 та 6.
2.5. Пункт 5 викласти у наступній редакції:
5. Розміщення соціальної реклами
5.1. Розміщення соціальної реклами здійснюється розповсюджувачами зовнішньої реклами лише за умови погодження відповідних замовлень з Комісією із соціальної реклами.
5.2. Плата за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів для розміщення соціальної реклами не справляється, за умови погодження замовлення Комісією із соціальної реклами.
Замовлення на розміщення соціальної реклами готують заклади освіти, культури, охорони здоров’я, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів, а також громадські та благодійні організації, органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, та разом з іншими необхідними документами направляють робочому органу.
5.3. Замовлення на розміщення соціальної реклами разом з іншими необхідними документами робочий орган надає на розгляд Комісії із соціальної реклами, яка приймає рішення щодо погодження розміщення соціальної реклами на засобах зовнішньої реклами або відмови в її розміщенні.
5.4. Розповсюджувачі зовнішньої реклами щомісяця надають робочому органу довідку та фото- чи відеозвіти, які підтверджують фактичне розміщення сюжетів соціальної реклами, не пізніше п’ятого числа місяця, наступного за звітним.
5.5. Обсяг соціальної реклами, розміщеної за погодженням Комісії із соціальної реклами на засобах зовнішньої реклами, не може перевищувати 30 % рекламних площин чи ефірного часу. Контроль за дотриманням цієї норми покладається на робочий орган.»
3. Відділу зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради (Соломаха І. Г.) та комунальному підприємству «Редакція Чернігівської міської газети «Чернігівські відомості» Чернігівської міської ради (Мокроусова І. М.) забезпечити оприлюднення цього рішення у газеті та на офіційному сайті міської ради в десятиденний термін.
4. Рішення набуває чинності з моменту його оприлюднення.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Сеньковича М. О.
Міський голова О.
В. Соколов
Заступник міського голови –
керуючий справами виконкому С.
Г. Віхров