Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
2 лютого 2011 р.

Рішення виконавчого комітету "Про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян у Чернігівській міській раді відповідно до Закону України "Про звернення громадян"


УКРАЇНА

ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від 17 січня 2011 року                                                                                                       №1

 

 
Про стан та удосконалення
роботи зі зверненнями громадян
у Чернігівській міській раді
відповідно до Закону України
"Про звернення громадян"

 

На виконання вимог Законів України „Про звернення громадян” та  „Про місцеве самоврядування в Україні”, Указу Президента України „Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення” міська рада, її виконавчі органи проводять відповідну роботу щодо створення необхідних умов  для реалізації  конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.

З урахуванням аналізу проведеної роботи виконавчий комітет вирішив:

1. Взяти до відома довідку відділу звернень громадян та соціальних питань „Про стан та  удосконалення роботи зі зверненнями громадян у Чернігівській міській раді відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

2. Визнати роботу, яка проводиться виконавчими органами міської та районними у місті Чернігові радами щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, задовільною. Вважати забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян пріоритетним напрямком діяльності щодо реалізації вимог Закону України „Про звернення громадян”.

3. Головам Деснянської та Новозаводської районних у місті Чернігові рад (Горбань Ю.В., Атрощенко О.А.), начальникам управлінь, відділів міської ради, керівникам міських органів державної виконавчої влади, підприємств, установ та організацій міста:  

3.1. Активізувати роботу щодо виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” у частині вжиття дієвих заходів стосовно поліпшення організації роботи зі зверненнями громадян.

3.2. Проаналізувати та заслухати на засіданні виконавчих комітетів районних у місті Чернігові рад, на нарадах у структурних підрозділах міської ради стан роботи зі зверненнями громадян.

4. Відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради (Кухаренко С.І.) постійно вивчати стан роботи зі зверненнями громадян в управліннях, відділах міської ради, районних у місті радах, у міських органах державної виконавчої влади, на підприємствах, установах та організаціях міста, незалежно від форм власності, надавати практичну допомогу, вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.

5.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря міської ради  Шеремета О.С.

 

 

Міський голова                                                                                 О.В.Соколов

 

Заступник міського голови -
    керуючий справами виконкому                                                       В.Г.Віхров 
          


                                                              

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!