Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
5 січня 2017 р.

Рішення міської ради "Про визначення органу, що здійснює надання відомості про склад сім'ї та/або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб"


УКРАЇНА

ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Р І Ш Е Н Н Я 

 м. Чернігів

 29 грудня 2016 року                                                                                                № 14/VII - 9


Про визначення органу, що здійснює
надання відомості про склад сім'ї
та/або зареєстрованих у житловому
приміщенні/будинку осіб

 

Керуючись статтею 140 Конституції України, статтею 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", відповідно до законів України "Про адміністративні послуги", "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні", "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг", з метою впорядкування відносин, пов'язаних із наданням уповноваженому власнику (співвласнику) житла, наймачу житла у державному та громадському житловому фонді, члену житлово-будівельного кооперативу, власнику (співвласнику) житлового приміщення, на якого відкрито особовий рахунок, або будь-якій особі, що зареєстрована разом з ним у житловому приміщенні (будинку), іншій заінтересованій особі у випадках, передбачених законами України, відомостей про склад сім'ї та/або зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, міська рада вирішила:

1. Визначити управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради органом, що здійснює надання відомостей про склад сім'ї та/або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, місце проживання яких зареєстровано на території міста Чернігова.

2. Пункт 13 рішення міської ради від 28 грудня 2015 року № 2/VІІ-9 "Про структуру виконавчих органів міської ради" зі змінами до нього викласти у такій редакції:

"13. Встановити загальну граничну чисельність працівників виконавчих органів міської ради, що фінансуються з міського бюджету, у кількості 358 осіб.".

3. Пункт 1 цього рішення набирає чинності з 1 січня 2017 року, але не раніше укомплектування кадрового складу віддалених робочих місць адміністраторів управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради за процедурою конкурсного відбору, утворення та облаштування віддалених робочих місць адміністраторів відповідно до встановлених вимог.

До завершення укомплектування кадрового складу управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради, проведення робіт із забезпечення утворення та облаштування віддалених робочих місць адміністраторів, передачі житлово-експлуатаційними організаціями, іншими підприємствами, установами та організаціями, структурними підрозділами УДМС України в Чернігівській області, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб на території міста Чернігова, цих картотек управлінню адміністративних послуг Чернігівської міської ради, надання відомостей про склад сім'ї та/або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб на території міста Чернігова здійснюється житлово-експлуатаційними підприємствами/організаціями, органами самоорганізації населення (за участю Деснянської та Новозаводської районних у місті Чернігові рад) на підставі інформації, яка міститься в їх картотеках.

4. Пункт 2 цього рішення набирає чинності з 1 січня 2017 року.

5. Управлінню адміністративних послуг Чернігівської міської ради (Овсяник М. К.) провести необхідні роботи щодо:

утворення віддалених робочих місць для роботи адміністраторів у приміщеннях комунальних підприємств Чернігівської міської ради:
КП "Деснянське", КП "Новозаводське", КП "ЖЕК 10", КП "ЖЕК 13";

забезпечення умов для прийняття до 1 квітня 2017 року від житлово-експлуатаційних організацій, інших підприємств, установ та організацій, структурних підрозділів УДМС України в Чернігівській області, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб на території міста Чернігова, цих картотек разом із обладнанням для їх зберігання та обробки.

6. Житлово-експлуатаційним організаціям, іншим підприємствам, установам та організаціям, структурним підрозділам УДМС України в Чернігівській області, що забезпечували або забезпечують ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб на території міста Чернігова до 1 квітня 2017 року передати відповідні картотеки управлінню адміністративних послуг Чернігівської міської ради відповідно до вимог частини третьої розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг".

7. Міському голові:

7.1.    Здійснити заходи щодо приведення існуючої структури управління адміністративних послуг міської ради у відповідність до цього рішення.

7.2. Забезпечити фінансування діяльності працівників управління адміністративних послуг міської ради, яке фінансується з міського бюджету, урахуванням змін, внесених цим рішенням.

8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ломако О. А. та постійну комісію міської ради з питань регламенту, законності, прав і свобод громадян та запобігання корупції (Черненок М. П.).

 

 

 

Міський голова                                                                            В. А. Атрошенко

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!