1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2014 року «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території м. Чернігова у нічний час» (45 сесія 6 скликання).
2. Назва виконавця заходів з відстеження: управління споживчого ринку та підприємництва Чернігівської міської ради
3. Цілі прийняття регуляторного акта:
- впорядкування роздрібного продажу алкогольної продукції у нічний час шляхом вжиття заходів з обмеження продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (окрім безалкогольного) на території міста Чернігова в підприємствах торгівлі, крім закладів ресторанного господарства, за часовими ознаками;
- запобігання зростанню алкогольної залежності серед населення, особливо молоді;
- зниження рівня злочинності, а також забезпечення громадського порядку та благоустрою у місті у нічний час.
4. Строк виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта: з 17 грудня 2015 року до 25 грудня 2015 року.
5. Тип відстеження регуляторного акта: повторне відстеження.
6. Метод одержання результатів відстеження: статистичний та аналітичний
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта, а також способи одержання даних.
Результативність рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2014 року «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території м. Чернігова у нічний час» (45 сесія 6 скликання) визначатиметься за такими показниками:
- кількість скарг громадян на порушення громадського правопорядку та тиші в нічний час на прилеглій території до підприємств торгівлі;
- кількість адміністративних проступків за порушення вимог статтей 155, 156 КУпАП;
- рівень поінформованості громадян з основних положень регуляторного акта.
Для визначення кількісних значень показників результативності цього регуляторного акта використовувались офіційні дані ЧВП Головного управління національної поліції в Чернігівській області, адміністративних комісій Деснянської та Новозаводської районних у місті Чернігові рад, управління споживчого ринку та підприємництва міської ради.
8.Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:
№п/п |
Показники результативності |
9 місяців 2014 року |
9 місяців 2015 року |
1. |
Кількість скарг громадян на порушення громадського порядку та тиші на прилеглій території до підприємств торгівлі у нічний час |
60 |
46 |
2. |
Кількість адміністративних проступків за ст.155 КУпАП (порушення правил торгівлі і надання послуг) |
95 |
10 |
3. |
Кількість адміністративних проступків за ст.156 КУпАП (порушення правил торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами) |
35 |
22 |
Рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2014 року «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території м. Чернігова у нічний час» (45 сесія 6 скликання) розміщене на офіційний сторінці Чернігівської міської ради в мережі Інтернет за електронною адресою: www.chernigiv-rada.gov.ua (розділ «Нормативні документи», рубрика «Рішення міської ради») та було опубліковано в газеті «Чернігівські відомості» від 17 грудня 2014 року № 51 (1239).
Враховуючи наведене вище, рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта досить високий.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Результати аналізу свідчать про те, що в цілому реалізація акта сприяє досягненню визначених цілей, зокрема зменшена на 30% кількість скарг громадян на порушення громадського порядку та тиші в нічний час на прилеглій території до підприємств торгівлі.
Начальник управління О. В. Шевчук