Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
24 листопада 2015 р.

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 27 жовтня 2014 року № 306 «Про Порядок залучення до пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою, що пов’язане з його порушенням»

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради  від 27 жовтня 2014 року № 306 «Про Порядок залучення до пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою, що пов’язане з його порушенням»

 

1. Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 27 жовтня 2014 року № 306 «Про Порядок залучення до пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою, що пов’язане з його порушенням».

2. Назва виконавця заходів з відстеження: управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

3. Цілі прийняття регуляторного акта: визначення порядку і умов залучення до пайової участі осіб, які проводять земляні та/або ремонтні роботи, що пов’язані з порушенням благоустрою міста та забезпечення своєчасного виявлення порушень благоустрою та контролю за їх усуненням.

4. Строк виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта: з 9 листопада 2015 року до 20 листопада 2015 року.

5. Тип відстеження регуляторного акта: повторне відстеження.

6. Метод одержання результатів відстеження: статистичний.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта, а також способи одержання даних.

Відстеження результативності рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 27 жовтня 2015 року № 306 «Про Порядок залучення до пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою, що пов’язане з його порушенням» здійснено за такими показниками:

- кількість укладених договорів про пайову участь в утриманні об’єкта благоустрою, що пов’язане з його порушенням;

- середній термін усунення наслідків порушення об’єкта благоустрою міста.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта: 

з/п

Показники результативності

За 9 місяців

2015 року

1.

Кількість укладених договорів про пайову участь в утриманні об’єкта благоустрою, що пов’язане з його порушенням

 

67

2.

Середній термін усунення наслідків порушення об’єктів благоустрою міста

 

10

Прийняте рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 27 жовтня 2014 року № 306 «Про Порядок залучення до пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою, що пов’язане з його порушенням» врегулювало процедуру внесення пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою суб’єктами господарювання у зв’язку з проведенням ними земляних та/або ремонтних робіт. 

Порядком було впорядковано організаційно-правові відносини між уповноваженим органом та суб’єктами господарювання, що проводять земляні та/або ремонтні роботи на об’єктах благоустрою, визначено підстави внесення пайової участі в утриманні об’єкта благоустрою, що пов’язане з його порушенням, встановлений механізм підрахунку грошового виміру пайової участі та підстави звільнення від її сплати.

Сплата пайової участі безпосередньо впливає на термін проведення робіт суб’єктами господарювання, у зв’язку зі збільшенням її розміру в залежності від кількості днів порушення об’єкта благоустрою.  А надходження коштів від її сплати сприяє додатковому фінансовому забезпеченню для здійснення контролюючих функцій уповноваженим органом.

Даний регуляторний акт надав можливість уповноваженому органу укладати рамкові договори з суб’єктами господарювання, діяльність яких пов’язана з регулярним проведенням робіт, що порушують благоустрій міста  (земляні роботи пов’язані з аварійними ситуаціями на інженерних мережах та планові роботи по проведенню інженерних мереж).

9. Оцінка результативності реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

На підставі отриманих показників повторного відстеження  результативності дії регуляторного акта можна зробити висновок про його ефективність та досягнення поставлених цілей.

Сплата пайової участі, що залежить від терміну виконання робіт, пов’язаних з порушенням об’єктів благоустрою сприяє проведенню робіт у більш скорочені терміни, якісному виконанню уповноваженим органом контролюючих функцій та скорішому відновленню порушеного благоустрою міста.

Таким чином, подальше застосування встановленого Порядку сплати пайової участі залишається актуальним як для осіб, що проводять земляні та/або ремонтні роботи з порушенням об’єктів благоустрою, так і для уповноваженого органу, що здійснює функції контролю за ними.

 


Начальник управління
житлово-комунального господарства
Чернігівської міської ради                                                                      Г. П. Луценко

 

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!