Проект рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів»
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 12 Закону України «Про рекламу», Тимчасового порядку використання території м. Чернігова, затвердженого рішенням Чернігівської міської ради від 28 грудня 2011 року (16 сесія 6 скликання), та у зв’язку з прийняттям рішення Чернігівської міської ради від 31 березня 2016 року № 6/VII-22 «Про заходи з ліквідації комунального підприємства «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради”, виконавчий комітет Чернігівської міської ради вирішив:
1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів» та викласти підпункт 1.2 пункту 1 в новій редакції:
«1.2. Базовий розмір плати за тимчасове користування місцями розташування:
Вид рекламного засобу |
Розмір плати за місяць грн./кв.м. |
для наземних та дахових рекламних засобів |
50 грн. |
для неназемних (недахових) рекламних засобів |
30 грн. |
2. Внести зміни та доповнення до Порядку оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Чернігів, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів»:
2.1. Підпункт 3.4 пункту 3 викласти в новій редакції:
«3.4. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу розраховується за формулою:
а. Для наземних і дахових рекламних засобів
П = Рназ. х Sгп х Кмр х Кд х Крз
б. Для неназемних (недахових) рекламних засобів
П = Рнн. х Sвп х Кмр х Кд х Крз
де:
П - розмір місячної плати за тимчасове користування місцем у гривнях за місяць ;
Рназ. - базовий розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу за місяць у гривнях за 1 кв.м для наземних, дахових РЗ, що встановлюється рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради;
Рнн. - базовий розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу за місяць у гривнях за 1 кв.м для неназемних (недахових) РЗ встановлюється рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради;
Sгп - площа горизонтальної проекції рекламного засобу та прилеглої ділянки завширшки 0,5м – у квадратних метрах;
Sвп - площа вертикальної проекції рекламного засобу на уявну площину, паралельну рекламному засобу (рекламному щиту) - у квадратних метрах;
Кд - коефіцієнт динаміки дорівнює:
- 1,2 для рекламних засобів з поворотними елементами, що забезпечують зміну двох і більше рекламних сюжетів;
- 1 для не динамічних рекламних засобів;
Кмр - коефіцієнт, що враховує місце розташування рекламного засобу, що визначається таблицею 1.
Таблиця 1
№ пп |
Назва зони |
Назва вулиць, якими зовні обмежена зона |
Кмр |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Зона А. Територія державного історико-архітектурного заповідника, перша охоронна археологічна зона. Включає три підзони: |
А.1. вул. Толстого - уздовж межі Троїцько - Іллінського монастиря - вул. Іллінська - вул. Лісковицька до перетину з вул. Толстого;
А2. вул. Толстого - вул. Єлецька - вул. Тиха - вул. Князя Чорного;
А.3. вул. Магістратська - вул. Гетьмана Полуботка - вул. Мстиславська - вул. Шевченка - вул. Серьожникова - вул. Преображенська - вул. Музейна - вул. Підвальна - просп. Миру - вул. Шевченка - вул. Кирпоноса. Відрізок Київського шосе до силікатного заводу. |
1,50 |
2. |
Зона Б. Територія центральної частини міста. |
Вул. Хлібопекарська - просп. Перемоги - Привокзальна площа - вул. Івана Мазепи - вул. Любецька - вул. В`ячеслава Чорновола- просп. Миру - вул. Котляревського - правий берег річки Стрижень - просп. Перемоги - район П’яти кутів (з відрізком 50 метрів кожної вулиці) - вул. Олександра Молодчого - вул. Шевченка - вул. Гонча (до перетину з вул. Преображенською). |
1,20
|
3. |
Зона В. Територія за центральною частиною міста |
Вул. Шевченка - вул. Рокоссовського - вул. Седнівська - вул. 77 Гвардійської дивізії - вул. Героїв Чорнобиля - вул. Козацька - залізнична колія - вул. Старобілоуська - вул. Жабінського - вул. Івана Мазепи (від площі Перемоги до шляхопроводу) - вул. Толстого (до Троїцько-Іллінського монастиря) - вул. Толстого (від вул. Лісковицька до вул. Князя Чорного). |
1,10 |
4. |
Зона Г. В’їзди до міста |
За межею зони „В” |
1,00 |
Примітка:
1. Вулиці, наведені в стовпчику 3 таблиці 1, входять до зони, яку вони обмежують зовні.
2. Місце розташування рекламних засобів входить до зони, в яку входить вулиця, указана в дозволі.
3. Контрольний екземпляр карти зберігається у робочого органу.
Крз - коефіцієнт, що враховує тип рекламного засобу, визначається згідно з таблицею2
Таблиця 2.
№ п/п |
Тип рекламного засобу |
Крз |
1 |
2 |
3 |
1 |
Щитові установки (типу Біг-Борд) |
|
1.1. |
Окрема щитова установка на один односторонній щит |
1,00 |
1.1.а. |
Установка з односторонніми щитами (одним чи декількома), розташованими прямою чи ломаною лінією в один ярус. |
1,10 |
1.2. |
Двосторонні з щитами, розташованими в один ярус один за другим: |
|
при паралельному розташуванні щитів |
1,75 |
|
при розташуванні щитів під кутом до 10о
|
1,50 |
|
1.3. |
Із щитами, розташованими у два яруси (один над другим) |
2,00 |
1.4. |
з трьома щитами (трикутник у плані) |
1,30 |
1.5. |
інші конструкції щитових установок : |
|
рекламною площею до 18 кв.м. |
1,00 |
|
рекламною площею понад 18 кв.м. |
1,20 |
|
2 |
Щитові установки типу Сіті-Лайт, розміром щитів 1,2х1,8 (двосторонні), щитові установки на зупинках громадського транспорту |
0,75 |
3 |
Щитові установки типу трієдр, розміром щитів 1,2х1,8 |
0,75 |
4 |
Лазерні та телевізійні установки |
2,50 |
5 |
Екрани LED та/або табло LED (які складені з відеомодулів на світло діодах) |
2,1 |
6 |
Електронне табло, рядок, «що біжить» |
1,8 |
7 |
Щити (банери) та інші рекламоносії на стінах будинків, огорож та споруд |
0,60 |
8 |
Щити на тимчасових спорудах |
0,5 |
9 |
Кронштейни на опорах, будинках, розтяжки |
0,80 |
10 |
Рекламний напис безпосередньо на стінах будинків та поверхнях споруд, кіосків |
1,00 |
11 |
Рекламні засоби, розташовані на дахах будівель |
1, 25 |
2.2. Встановити, що замість словосполучення «комунальне підприємство «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради» читати «управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради» у відповідних відмінках.
3. Викласти додаток 2 до рішення в новій редакції, що додається.
4. Прес-службі міської ради (Чусь Н. М.) забезпечити оприлюднення цього рішення.
5. Рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Ломако О. А.
Міський голова В. А. Атрошенко
Секретар міської ради В. Е. Бистров