Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
30 травня 2016 р.

Проект рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів»

Проект рішення  виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів»

 

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 12 Закону України «Про рекламу», Тимчасового порядку використання території м. Чернігова, затвердженого рішенням Чернігівської міської ради від 28 грудня 2011 року (16 сесія 6 скликання), та у зв’язку з прийняттям рішення Чернігівської міської ради від 31 березня 2016 року № 6/VII-22 «Про заходи з ліквідації комунального підприємства «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради”, виконавчий комітет Чернігівської міської ради вирішив:

1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів» та викласти підпункт 1.2 пункту 1 в новій редакції:

«1.2. Базовий розмір плати за тимчасове користування місцями розташування:

Вид рекламного засобу

Розмір плати за місяць грн./кв.м.

 для наземних та дахових  рекламних засобів 

50 грн.

для неназемних (недахових) рекламних засобів

30 грн.


2. Внести зміни та доповнення до Порядку оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Чернігів, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів»:

2.1. Підпункт 3.4 пункту 3 викласти в новій редакції:

«3.4. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування  рекламного засобу розраховується за формулою:    

 

а. Для наземних і дахових рекламних засобів    

 

П = Рназ. х Sгп х  Кмр х Кд х Крз

 

б. Для неназемних (недахових) рекламних засобів

 

П = Рнн. х Sвп х  Кмр х Кд х Крз

             де:     

                                                                      

П - розмір місячної плати за  тимчасове користування місцем у гривнях за місяць ;

Рназ. - базовий розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу за місяць у гривнях за 1 кв.м  для наземних,  дахових РЗ, що встановлюється рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради;

Рнн. - базовий розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу за місяць у гривнях за 1 кв.м для неназемних (недахових) РЗ встановлюється рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради;

Sгп - площа горизонтальної проекції рекламного засобу та прилеглої ділянки завширшки 0,5м – у квадратних метрах;

Sвп     - площа вертикальної проекції рекламного засобу на уявну площину, паралельну рекламному засобу (рекламному щиту) - у квадратних метрах;

Кд - коефіцієнт динаміки дорівнює:

- 1,2 для рекламних засобів з поворотними елементами, що забезпечують зміну двох і більше рекламних сюжетів;

- 1 для не динамічних рекламних засобів;

Кмр - коефіцієнт, що враховує місце розташування рекламного засобу,  що визначається  таблицею 1.

 

Таблиця 1

№  пп

Назва  зони

Назва вулиць, якими зовні обмежена зона

 

Кмр

1

2

3

4

 

 

 

1.

 

 

Зона А.

Територія  державного  історико-архітектурного  заповідника,   перша  охоронна  археологічна  зона. Включає три підзони:

А.1. вул. Толстого - уздовж межі Троїцько - Іллінського монастиря - вул. Іллінська - вул. Лісковицька  до перетину з   вул. Толстого;

 

А2. вул. Толстого - вул. Єлецька - вул. Тиха - вул. Князя Чорного;

 

А.3. вул. Магістратська -  вул. Гетьмана Полуботка - вул. Мстиславська - вул. Шевченка - вул. Серьожникова - вул. Преображенська - вул. Музейна - вул. Підвальна - просп. Миру - вул. Шевченка - вул. Кирпоноса. Відрізок Київського шосе до силікатного заводу. 

 

 

 

 

 

1,50

 

 

 

2.

 

 

Зона Б.

Територія  центральної  частини  міста.

Вул. Хлібопекарська - просп. Перемоги - Привокзальна площа - вул. Івана Мазепи - вул. Любецька - вул. В`ячеслава Чорновола- просп. Миру - вул.  Котляревського - правий берег річки Стрижень -  просп. Перемоги - район П’яти кутів (з відрізком 50 метрів кожної вулиці) - вул. Олександра  Молодчого - вул. Шевченка - вул. Гонча (до перетину з вул. Преображенською).

 

 

1,20

 

 

 

3.

 

Зона В.

Територія  за  центральною  частиною  міста

Вул. Шевченка - вул. Рокоссовського - вул. Седнівська - вул. 77 Гвардійської дивізії - вул. Героїв Чорнобиля - вул. Козацька - залізнична колія - вул. Старобілоуська - вул. Жабінського - вул. Івана Мазепи (від площі Перемоги до шляхопроводу) - вул. Толстого (до Троїцько-Іллінського монастиря) - вул. Толстого  (від вул. Лісковицька до вул. Князя Чорного).

 

 

1,10

 

4.

 

Зона Г.

В’їзди  до  міста

 

За межею зони „В”

 

1,00

Примітка:

1. Вулиці, наведені в стовпчику  3 таблиці 1, входять до зони, яку вони обмежують зовні.

2. Місце розташування рекламних засобів входить  до зони, в яку входить вулиця, указана в дозволі.

3. Контрольний екземпляр карти  зберігається у робочого органу.

Крз - коефіцієнт, що враховує тип рекламного засобу, визначається згідно з  таблицею2

Таблиця 2.

 

№ п/п

 

Тип рекламного засобу

 

Крз

1

2

3

1

Щитові установки  (типу Біг-Борд)

1.1.

Окрема щитова установка на один односторонній щит

1,00

1.1.а.

Установка з односторонніми щитами (одним чи декількома),  розташованими прямою чи ломаною лінією в один ярус.

1,10

1.2.

Двосторонні з  щитами, розташованими в один ярус один за другим:

 

при паралельному розташуванні щитів

1,75

при розташуванні щитів під кутом до 10о

 

1,50

1.3.

Із  щитами, розташованими у два яруси (один над другим)

2,00

1.4.

з трьома щитами (трикутник у плані)

1,30

1.5.

інші конструкції щитових установок :

 

рекламною площею до 18 кв.м.

1,00

рекламною площею  понад 18 кв.м.

1,20

 

2

Щитові установки типу Сіті-Лайт, розміром щитів 1,2х1,8 (двосторонні), щитові установки на зупинках громадського транспорту

 

0,75

3

Щитові установки типу трієдр, розміром щитів 1,2х1,8

0,75

4

Лазерні та телевізійні  установки

2,50

5

Екрани LED та/або табло LED (які складені з відеомодулів на світло діодах)

2,1

6

Електронне табло, рядок, «що біжить»

1,8

7

Щити (банери) та інші рекламоносії на стінах будинків, огорож та споруд

0,60

8

Щити на тимчасових спорудах

0,5

9

 Кронштейни на опорах, будинках,  розтяжки

0,80

10

Рекламний напис  безпосередньо на стінах будинків та поверхнях споруд, кіосків

1,00

11

Рекламні засоби, розташовані на дахах будівель

1, 25

 

2.2. Встановити, що замість словосполучення «комунальне підприємство «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради» читати «управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради» у відповідних відмінках.

3. Викласти додаток 2 до рішення в новій редакції, що додається.

4. Прес-службі міської ради (Чусь Н. М.) забезпечити оприлюднення цього рішення.

5. Рішення набирає чинності з моменту його оприлюднення.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Ломако О. А.

 

 


Міський голова                                                                            В. А. Атрошенко


Секретар міської ради                                                                 В. Е. Бистров

 

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!