Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
13 липня 2011 р.

Проектрішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів»

Проектрішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів»

 Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», пункту 32 постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», пункту 30 розділу 5.12. Правил забудови та використання території м. Чернігова, затверджених рішенням сесії Чернігівської міської ради від 31 травня 2007 року «Про Правила забудови та використання території м. Чернігова (коригування)» (сімнадцята сесія п’ятого скликання) (зі змінами та доповненнями), виконавчий комітет Чернігівської міської ради вирішив:

 1. Внести доповнення до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року № 343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів» і доповнити пунктами 2 та 3 наступного змісту:

«2. Комунальному підприємству «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради (Стах А. Ю.) здійснювати коригування розміру плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що знаходяться на об’єктах комунальної власності, на індекс річної інфляції за погодженням із заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних обов’язків.

3. Затвердити склад комісії з ідентифікації і визначення обсягу соціальної реклами, демонтажу, обліку, зберігання і реалізації рекламних засобів зовнішньої реклами згідно з додатком 2.»

Пункти 2, 3, 4 цього рішення вважати відповідно пунктами 4, 5 та 6.

2. Внести до Порядку оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Чернігова, затвердженого рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 29 грудня 2007 року №343 «Про плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів», наступні зміни та доповнення:

2.1. Пункт 2 доповнити наступними словами:

«Робочий орган – комунальне підприємство «Дільниця з контролю за благоустроєм міста» Чернігівської міської ради.»

2.2. Доповнити пунктом 4, який викласти у наступній редакції:

«4. Комісія з ідентифікації і визначення обсягу соціальної реклами, демонтажу, обліку, зберігання і реалізації рекламних засобів зовнішньої реклами

Комісія з ідентифікації і визначення обсягу соціальної реклами, демонтажу, обліку, зберігання і реалізації рекламних засобів зовнішньої реклами (далі – Комісія із соціальної реклами) є постійно діючим колегіальним органом, що утворюється для розгляду питань, які пов’язані з ідентифікацією і визначенням обсягу соціальної реклами, здійсненням контролю за дотриманням норм розміщення соціальної реклами та демонтажем рекламних засобів зовнішньої реклами, що знаходяться на об’єктах комунальної власності міста Чернігова та установлені з порушенням вимог чинного законодавства.

Повноваження Комісії із соціальної реклами:

за пропозицією робочого органу розглядає подані заявниками документи на розміщення соціальної реклами (лист-замовлення, відео- чи  фотомакет соціальної реклами, лист-погодження розповсюджувача зовнішньої реклами щодо розміщення відповідної соціальної реклами із зазначенням  інформації про типи рекламоносіїв, на яких розповсюджувач зовнішньої реклами планує розмістити соціальну рекламу, кількість рекламоносіїв та термін розповсюдження реклами);

за результатами розгляду поданих заявниками документів приймає рішення щодо віднесення реклами до категорії соціальної реклами;

погоджує заявникам розміщення соціальної реклами або вмотивовано відмовляє у разі:

наявності заборгованості розповсюджувача зовнішньої реклами з оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів;

надання заявником неповного комплекту документів або документів з неповною інформацією;

зазначення недостовірних відомостей у наданих заявником документах на розміщення соціальної реклами;

невідповідності реклами, яку планує розмістити заявник, категорії «соціальна реклама».

спільно з робочим органом здійснює перевірки розміщення соціальної реклами розповсюджувачами зовнішньої реклами;

за поданням робочого органу за невчасне надання розповсюджувачем зовнішньої реклами робочому органу довідки та фото- чи відеозвіту про фактичне розміщення сюжетів соціальної реклами за попередній місяць або подання у довідці недостовірної інформації про фактичний обсяг
розміщеної соціальної реклами приймає рішення про позбавлення розповсюджувача зовнішньої реклами права на розміщення соціальної реклами (весь обсяг розміщеної реклами визнається комерційною);

здійснює інші повноваження відповідно до рішень міської ради та її виконавчого комітету.

Основною формою діяльності Комісії із соціальної реклами є засідання, що проводяться у міру необхідності, але не менше, ніж один раз на місяць. Засідання Комісії із соціальної реклами є правомочним за присутності більшості членів від загального складу Комісії із соціальної реклами. Скликає, відкриває та веде засідання Комісії із соціальної реклами голова Комісії із соціальної реклами, а у разі його відсутності – заступник голови. Кількісний та персональний склад Комісії із соціальної реклами затверджується виконавчим комітетом міської ради. До складу Комісії із соціальної реклами обов’язково входять представники структурних підрозділів міської ради: управління архітектури та містобудування, управління житлово-комунального господарства, а також представник розповсюджувача зовнішньої реклами.

Рішення Комісії із соціальної реклами приймається шляхом голосування присутніх на засіданні членів Комісії із соціальної реклами. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість від присутніх на засіданні членів Комісії із соціальної реклами.

Рішення Комісії із соціальної реклами оформляється протоколом засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем Комісії із соціальної реклами.»

2.3. Пункти 4, 5 цього Порядку вважати відповідно пунктами 5 та 6.

2.4. Пункт 5 викласти у наступній редакції:

«5. Розміщення соціальної реклами

5.1. Розміщення соціальної реклами здійснюється розповсюджувачами зовнішньої реклами лише за умови погодження відповідних замовлень з Комісією із соціальної реклами.

5.2. Плата за замовлення на тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів для розміщення соціальної реклами не справляється, за умови погодження замовлення Комісією із соціальної реклами.

Замовлення на розміщення соціальної реклами готують заклади освіти, культури, охорони здоров’я, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів, а також громадські та благодійні організації, органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, інші юридичні та фізичні особи та разом з іншими необхідними документами направляють робочому органу.

5.3.  Замовлення на розміщення соціальної реклами разом з іншими необхідними документами робочий орган надає на розгляд Комісії із соціальної реклами, яка приймає рішення щодо погодження розміщення соціальної реклами на засобах зовнішньої реклами або відмови в її розміщенні.

5.4. Розповсюджувачі зовнішньої реклами щомісяця надають робочому органу довідку та фото- чи відеозвіти, які підтверджують фактичне розміщення сюжетів соціальної реклами, не пізніше п’ятого числа місяця, наступного за звітним.

5.5. Обсяг соціальної реклами, розміщеної за погодженням Комісії із соціальної реклами на засобах зовнішньої реклами, не може перевищувати 30 % рекламних площин чи ефірного часу. Контроль за дотриманням цієї норми покладається на робочий орган.»

3. Відділу зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради (Соломаха І. Г.) та комунальному підприємству «Редакція Чернігівської міської газети «Чернігівські відомості» Чернігівської міської ради (Мокроусова І. М.) забезпечити оприлюднення цього рішення у газеті та на офіційному сайті міської ради в десятиденний термін. 

4. Рішення набуває чинності з моменту його оприлюднення. 

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Сеньковича М. О.


Міський голова                                                                                              О. В. Соколов 

Заступник міського голови –
     керуючий справами виконкому                                                               С. Г. Віхров


Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!