Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Чернігівської міської ради від 23.06.2009 року «Про Генеральний план розвитку Національного архітектурно-історичного заповідника «Чернігів стародавній» у м. Чернігові з визначенням меж та зон охорони пам’яток заповідника»
1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Чернігівської міської ради від 23.06.2009 року «Про Генеральний план розвитку Національного архітектурно-історичного заповідника «Чернігів стародавній» у м. Чернігові з визначенням меж та зон охорони пам’яток заповідника» (39 сесія 5 скликання).
2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності: управління архі-тектури та містобудування Чернігівської міської ради.
3. Цілі прийняття акта:
1).Визначення меж та зон охорони пам’яток заповідника;
2). Встановлення основних вимог та обмежень щодо забудови та іншого використання території заповідника та його охоронної зони;
3). Встановлення порядку отримання вихідних даних на проектування об’єктів містобудування на території заповідника та його охоронної зони;
4). Встановлення порядку розроблення та погодження проектної докумен-тації для будівництва об’єктів містобудування на території заповідника та його охоронної зони;
5). Встановлення основних вимог щодо проведення на території заповідника містобудівних, архітектурних, ландшафтних перетворень, реставраційних, буді-вельних, земляних та інших робіт;
6). Визначення заходів з охорони, використання, реставрації, реабілітації, музеєфікації пам’яток заповідника, збереження традіційного характеру середо-вища;
4. Строк виконання заходів з відстеження: з 18.10.2010р. по 30.11.2010р.
5. Тип відстеження: повторне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження: аналітичний, статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність даного акта, а також способи одержання даних:
Ефективність регуляторного впливу рішення Чернігівської міської ради від 23.06.2009 року «Про Генеральний план розвитку Національного архітектурно-історичного заповідника «Чернігів стародавній» у м. Чернігові з визначенням меж та зон охорони пам’яток заповідника» (39 сесія 5 скликання) визначати-меться за такими показниками:
1). Кількість наданих заяв на отримання дозволів на будівництво і надання містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок.
2). Загальна кількість наданих на підставі рішень виконавчого комітету міської ради дозволів на будівництво і містобудівних умов та обмежень забу-дови земельних ділянок.
3). Загальна кількість забудовників, які отримали дозволи на будівництво і містобудівні умови та обмеження забудови земельних ділянок на підставі рішень виконавчого комітету міської ради.
4). Загальна кількість забудовників, яким відмовлено у наданні містобудів-них умов та обмежень забудови земельних ділянок на підставі рішень виконав-чого комітету міської ради.
5). Кількість об’єктів містобудування введених в експлуатацію.
8.
Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
№ п/п | Показники результативності |
з 23.06.09р. |
з 01.06.10р. по 30.11.10р. |
1. | Кількість наданих заяв на отримання дозволів на будівництво і надання містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок. | 97 | 115 |
2. | Загальна кількість наданих на підставі рішень виконавчого комітету міської ради дозволів на будівництво і містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок. | 31 | 40 |
3. | Загальна кількість забудовників, які отримали дозволи на будівництво і містобудівні умови та обмеження забудови земельних ділянок на підставі рішень виконавчого комітету міської ради. | 27 | 36 |
4. | Загальна кількість забудовників, яким відмовлено у наданні містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок на підставі рішень виконавчого комітету міської ради | 2 | 1 |
5. | Кількість об’єктів містобудування введених в експлуатацію. | 24 | 11 |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Генеральний план розвитку Національного архітектурно-історичного запо-відника «Чернігів стародавній» у м. Чернігові з визначенням меж та зон охоро-ни пам’яток заповідника дозволив більш раціонально використовувати як без-посередньо територію заповідника, так і територію його комплексної охорон-ної зони; вирішувати архітектурно-містобудівні завдання щодо забудови його комплексної охоронної зони; забезпечувати збереження архітектурних пам’я-ток заповідника, а також в цілому історичного обличчя міста та його культур-ної спадщини.
На жаль, замовником розроблення проекту містобудівної документації «Ге-неральний план розвитку Національного архітектурно-історичного заповідни-ка «Чернігів стародавній» у м. Чернігові з визначенням меж та зон охорони па-м’яток заповідника» - Міністерством регіонального розвитку та будівництва України на цей час не виконанні вимоги підпункту 1.1 пункту 1 рішення Чер-нігівської міської ради від 23.06.2009 року «Про Генеральний план розвитку Національного архітектурно-історичного заповідника «Чернігів стародавній» у м. Чернігові з визначенням меж та зон охорони пам’яток заповідника» (39 се-сія 5 скликання) щодо деталізації висотності забудови мікрорайонів «Кавказ» та «Лісковиця» за секторами з урахуванням сприйняття цієї забудови з основ-них видових точок міста. Існуюче положення в деяких випадках призводить до виникнення непорозумінь між адміністрацією заповідника, яка керується у своїй роботі «Генеральним план розвитку Національного архітектурно-істо-ричного заповідника «Чернігів стародавній» у м. Чернігові з визначенням меж та зон охорони пам’яток заповідника», та виконавчими органами міської вла-ди, фізичними та юридичними особами-забудовниками, які спираються на ви-моги «Правил забудови та використання території м. Чернігова», під час забу-дови території комплексної охоронної зони заповідника.
Начальник управління
архітектури та містобудування
Чернігівської міської ради Л.В. Павлінська