Звіт про повторне відстеження регуляторного акта - рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 25 травня 2009 року №136 "Про вартість проїзду в міському пасажирському транспорті"
1.Вид та назва регуляторного акта.
Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 25 травня 2009 року №136 "Про вартість проїзду в міському пасажирському транспорті"
2. Назва виконавця заходів з відстеження.
Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради.
3. Цілі прийняття акта.
Метою прийняття рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради "Про вартість проїзду в міському пасажирському транспорті" є необхідність забезпечення гарантованої регулярності роботи рухомого складу на тролейбусних маршрутах загального користування та підвищення якості надання послуг з перевезення пасажирів. Разом з тим передбачається створення умов для розширення функціонування сфери дії міського пасажирського руху, забезпечення балансу між платоспроможним попитом на послуги та обсягом витрат на їх надання.
4. Строк виконання заходів: з 25.05.2010 р. по 21.06.2010 р.
5. Тип відстеження.
Повторне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження.
Були використані методи : статистичний та соціологічний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних.
Для одержання результатів повторного відстеження використовувались статистичні дані кожного місяця 2009-2010 років.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Основним завданням регуляторного акту є виконання законодавства про перевезення всіх категорій населення.
Показником результативності регуляторного акта стало поліпшення фінансового стану підприємства, яке надає послуги з пасажирських перевезень, підвищення комфортності, безпечності та якості надання послуг.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Впровадженням цього рішення було досягнуто:
- забезпечення необхідних обсягів перевезень та підвищення якості обслуговування пасажирів;
- обмеження монополізму на ринку транспортних послуг;
- гарантування надійності транспортного забезпечення.
Начальник управління В.В.Воронін