ЗВІТ про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради"Про послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" від 15вересня 2008 року № 251.
1. Регуляторний акт - Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради "Про послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" від 15вересня 2008 року № 251.
2. Виконавець заходів з відстеження – управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.
3. Цілі прийняття даного рішення:
- приведення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у відповідність до експлуатаційних витрат житлово-експлуатаційних підприємств;
- забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій, виконання послуг з вивезення твердих побутових відходів за погодженими графіками;
- забезпечення беззбиткової діяльності КП „Новозаводське”, КП „Деснянське”, КП „ЖЕК-2”, КП „ЖЕК-6”, КП „ЖЕК-10”, КП „ЖЕК-13”, КП "АТП -2528" Чернігівської міської ради та ПП "Гранпласт" відповідно до вимог Господарського кодексу України та ст. 31 Закону України «Про житлово – комунальні послуги» від 24.06.2004 р. № 1875-IV.
4. Строк виконання заходів з відстеження: з 20.10.2009 по 30.10.2009
5. Тип відстеження : повторне.
6. Методи одержання результатів відстеження: статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних: результативність даного регуляторного акту відстежувалась на основі аналізу статистичних даних (бухгалтерської, фінансової та інших форм звітності комунальних підприємств).
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
а) Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів.
(тис.грн.)
Підприємство | 2008 рікв цілому | Період відстеження регуляторного акту | Відхилення+,- | ||
ІУ квартал 2008 року | 9 місяців 2009 року | Разом: | |||
КП „Деснянське” | 1734,0 | 462,1 | 1780,3 | 2242,4 | +508,4 |
КП „Новозаводське” | 1147,2 | 483,3 | 1313,4 | 1796,7 | +649,5 |
КП „ЖЕК-10” | 559,8 | 146,0 | 620,1 | 776,1 | +206,3 |
КП „ЖЕК-2” | 441,1 | 163,7 | 459,9 | 623,6 | +182,5 |
КП „ЖЕК-13” | 518,5 | 166,8 | 516,0 | 682,8 | +164,3 |
КП „ЖЕК-6” | 350,4 | 125,2 | 423,4 | 548,6 | +198,2 |
Разом: | 4751,0 | 1547,1 | 5113,1 | 6670,2 | +1909,2 |
б) Рівень відшкодування тарифами витрат, пов'язаних з наданням послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій: взагалі по підприємствам більше 100%, у зв’язку із неповною оплатою населення нарахованих платежів. Сума заборгованості з оплати комунальних послуг збільшується, а підприємствам не вистачає обігових коштів на виконання поточних зобов’язань.
в) Розмір отриманих доходів від надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
(тис.грн.)
Підприємство | 2008 рікв цілому | Період відстеження регуляторного акту | Відхилення+,- | ||
ІУ квартал 2008 року | 9 місяців 2009 року | Разом: | |||
КП „Деснянське” | 12767,4 | 3843,7 | 14017,1 | 17860,8 | +5093,4 |
КП „Новозаводське” | 8751,8 | 2695,8 | 9304,5 | 12000,3 | +3248,5 |
КП „ЖЕК-10” | 5410,3 | 1709,3 | 5725,0 | 7434,3 | +2024,0 |
КП „ЖЕК-2” | 2178,2 | 648,0 | 2355,7 | 3003,7 | +825,5 |
КП „ЖЕК-13” | 2440,1 | 704,1 | 2593,2 | 3297,3 | +857,2 |
КП „ЖЕК-6” | 2441,6 | 720,5 | 2687,0 | 3408,5 | +966,7 |
Разом: | 33989,4 | 10321,4 | 36682,5 | 47004,9 | +13015,3 |
г) Своєчасність проведення розрахунків з бюджетом, з оплати праці: розрахунки з бюджетом, з оплати підприємства проводять своєчасно
д) Збільшення обсягів поточного ремонту:
(тис.грн.)
Підприємство | 2008 рікв цілому | Період відстеження регуляторного акту | Відхилення+,- | ||
ІУ квартал 2008 року | 9 місяців 2009 року | Разом: | |||
КП „Деснянське” | 2203,7 | 777,4 | 3329,1 | 4106,5 | +1902,8 |
КП „Новозаводське” | 1420,2 | 361,8 | 1567,7 | 1929,5 | +509,3 |
КП „ЖЕК-10” | 1334,4 | 402,0 | 1575,9 | 1977,9 | +643,5 |
КП „ЖЕК-2” | 243,1 | 71,1 | 233,4 | 304,5 | +61,4 |
КП „ЖЕК-13” | 443,8 | 168,0 | 746,0 | 914,0 | +470,2 |
КП „ЖЕК-6” | 250,2 | 78,2 | 340,0 | 418,2 | +168,0 |
Разом: | 5895,4 | 1858,5 | 7792,1 | 9650,6 | +3755,2 |
є) Кількість скарг на якість обслуговування житла (зареєстрованих в управлінні житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради):
(одиниць)
2008 рік в цілому |
Період відстеження регуляторного акту |
Відхилення +,- |
||
ІУ квартал 2008 року |
9 місяців 2009 року |
Разом: |
||
36 |
31 |
22 |
53 |
17 |
Збільшення кількості скарг в даному випадку не являється показником неякісного надання послуг житлово-комунальними підприємствами. Основна частина скарг надійшла у ІУ кварталі 2008 року.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
Регуляторний акт в цілому досяг своєї мети:
- тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій приведені у відповідність до експлуатаційних витрат житлово-експлуатаційних підприємств;
- підприємства отримують більше коштів для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій, виконання послуг з вивезення твердих побутових відходів за погодженими графіками;
- у 2009 році житлово-комунальні підприємства не мають збитків.
Начальник управління житлово-
комунального господарства міської ради В.Л. Антошин