Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта - рішення Чернігівської міської ради від 20 березня 2008 року «Про Порядок розміщення гральних автоматів, тоталізаторів, букмекерських контор на території міста Чернігова» (26 сесія 5 скликання).
1. Вид та назва регуляторного акта :
рішення Чернігівської міської ради від 20 березня 2008 року «Про Порядок розміщення гральних автоматів, тоталізаторів, букмекерських контор на території міста Чернігова» (26 сесія 5 скликання).
2. Назва виконавця заходів з відстеження :
управління торгівлі, послуг та розвитку підприємництва Чернігівської міської ради.
3. Цілі прийняття акта :
- впорядкування діяльності суб’єктів господарювання з організації розміщення залів гральних автоматів, тоталізаторів, букмекерських контор на території м.Чернігова;
- здійснення моніторингу щодо кількості у м.Чернігові закладів грального бізнесу шляхом видачі дозволів на розміщення на території об’єктів благоустрою м.Чернігова будівель і споруд грального бізнесу ;
- попередження та припинення незаконної діяльності суб’єктів господарської діяльності, що надають послуги в сфері грального бізнесу поза межами приміщень, спеціально пристосованих для проведення азартних ігор;
- забезпечення споживачів якісними послугами у сфері грального бізнесу;
- посилення контролю щодо недопущення відвідування об’єктів грального бізнесу особами, яким не виповнилося 18 років;
- збільшення надходжень до місцевого бюджету за рахунок легалізації та підвищення прозорості в діяльності суб’єктів грального бізнесу;
- зниження криміногенної ситуації у місті.
4. Строк виконання заходів з відстеження : з 28.05.2009 року по 26.06.2009 року
5. Тип відстеження : повторне
6. Методи одержання результатів відстеження : статистичний метод одержання результатів відстеження
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних :
1. Розмір фактичних надходжень до місцевого бюджету від діяльності гральних закладів.
2. Кількість гральних закладів, які здійснюють свою діяльність на підставі ліцензій, патентів, дозволу на розміщення на території об’єктів благоустрою м. Чернігова будівель і споруд грального бізнесу, інших документів дозвільного характеру-за даними реєстру. .
3. Кількість суб’єктів господарської діяльності, які надають послуги у сфері грального бізнесу без наявності необхідних документів - за результатами перевірок.
Для встановлення кількісних значень показників результативності регуляторного акта використовувались офіційні дані державної податкової інспекції у м.Чернігові, міського відділу УМВС України в Чернігівській області.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
жовтень 2007 року – березень 2008 року |
жовтень 2008 року – березень 2009 року |
||
Кількість об'єктів грального бізнесу
|
Фактичні надходження до бюджету міста від діяльності об'єктів грального бізнесу |
Кількість об'єктів грального бізнесу
|
Фактичні надходження до бюджету міста від діяльності об'єктів грального бізнесу |
52 |
2103550 тис.грн. |
58 |
2538130,35 тис.грн. |
Головним чинником результативності даного регуляторного акта є збільшення обсягу надходжень до місцевого бюджету від плати за патент на здійснення операцій з надання послуг у сфері грального бізнесу.
Так, за даними державної податкової інспекції у м.Чернігові, протягом жовтня 2007 року - березня 2008 року до бюджету міста від плати за патент на здійснення операцій з надання послуг у сфері грального бізнесу надійшло 2103550 тис.грн., а в жовтні 2008 року – березні 2009 року фактичні надходження до місцевого бюджету від плати за патент - 2538130,35 тис.грн., тобто зросли на 20,7 % у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Після набрання чинності регуляторного акта в 2008 році співробітниками сектору державної служби боротьби з економічною злочинністю міського відділу УМВС України в Чернігівській області спільно зі спеціалістами управління торгівлі, послуг та розвитку підприємництва міської ради за результатами перевірок об'єктів грального бізнесу (гральні автомати, зали гральних автоматів, казино, букмекерські контори) складено 16 протоколів про адміністративні правопорушення за статтею 164 КУпАП (порушення порядку зайняття господарською діяльністю), вилучено 135 гральних автоматів, з них за рішенням суду конфісковано 25.
В 2009 році – перевірено 15 суб'єктів грального бізнесу, складено 9 протоколів про адміністративні правопорушення за статтею 164 КУпАП, що на 7 протоколів менше у порівнянні з аналогічним періодом 2008 року.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
На підставі отриманих значень показників результативності реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей можна зробити висновок, що результати реалізації його положень мають позитивну динаміку.
Водночас набрання чинності Законом України «Про заборону грального бізнесу в Україні» від 15.05.2009 року №1334-vi вимагає перегляду та скасування даного регуляторного акту з мотивів невідповідності його положень вимогам нормативно-правовому акту вищої юридичної сили.
Заступник начальника управління О.В.Шевчук