Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
12 червня 2009 р.

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Чернігівської міської ради від 20.03.2008 року «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31 травня 2007 року

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення Чернігівської міської ради від 20.03.2008 року «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31 травня 2007 року «Про Правила забудови та використання території м. Чернігова (коригування)» (сімнадцята сесія п’ятого скликання)

 

            1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Чернігівської міської ради від 20.03.2008 року «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31 травня 2007 року «Про правила забудови та використання території м. Чернігова (коригування)» (сімнадцята сесія п’ятого скликання)
 
            2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності: Управління архітектури та містобудування Чернігівської міської ради.
 
            3. Цілі прийняття акта:
            1) внесення змін щодо визначення робочого органу у сфері реклами;
            2) створення сучасного правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цього сектору ринку у місті Чернігові;
            3) створення єдиної, цілісної, впорядкованої, структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у місті Чернігові.
 
            4. Строк виконання заходів з відстеження: з 01.04.2009р. по 29.05.2009р.
 
            5. Тип відстеження: повторне відстеження.
 
            6. Методи одержання результатів відстеження: аналітичний, статистичний.
 
            7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність даного акта, а також способи одержання даних: Ефективність регуляторного впливу рішення Чернігівської міської ради від 20.03.2008 року «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31 травня 2007 року «Про правила забудови та використання території м. Чернігова (коригування)» (сімнадцята сесія п’ятого скликання) визначатиметься за такими показниками:
            1). Загальна кількість розповсюджувачів зовнішньої реклами на території міста.
            2). Загальна кількість рекламоносіїв.
            3). Кількість наданих заяв на розміщення зовнішньої реклами.
            4). Кількість наданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
            5). Кількість наданих дозволів на проведення робіт, пов’язаних з розташуванням рекламних засобів.
            6). Кількість приписів щодо порушення Порядку розміщення зовнішньої реклами на об'єктах комунальної власності у м. Чернігові.
 
           8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

№ п/п
Показники результативності
до 01.04.08 р.
з 01.04.08 по 01.06.09 р.
1.      
Загальна кількість розповсюджувачів зовнішньої реклами на території міста
18
45
2.      
Загальна кількість рекламоносіїв
287
415
3.      
Кількість наданих заяв на розміщення зовнішньої реклами
1015
780
4.      
Кількість наданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами, одиниць
285
162
5.      
Кількість наданих дозволів на проведення робіт, пов’язаних з розташуванням рекламних засобів
287
415
6.      
Кількість приписів щодо порушення Порядку розміщення зовнішньої реклами на об'єктах комунальної власності у м. Чернігові
0
4
  
             Рішення Чернігівської міської ради від 20.03.2008 року «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 31 травня 2007 року «Про правила забудови та використання території м. Чернігова (коригування)» (сімнадцята сесія п’ятого скликання) було оприлюднено на офіційному сайті Чернігівської міської ради та вивішено на інформаційному стенді в приміщенні КП ”Дільниця з контролю за благоустроєм міста”.
 
            9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: Ринок зовнішньої реклами в м. Чернігові розвинутий, практично всі магістральні вулиці використовуються для розміщення рекламних засобів, проте надходить велика кількість заяв на їх розміщення. За час дії регуляторного акту кількість розповсюджувачів зовнішньої реклами та кількість рекламних засобів збільшилась. Збільшення кількості рекламних засобів відбулося за рахунок не центральних районів міста. Активізувалась робота по усуненню порушень в законодавстві про зовнішню рекламу, до цієї роботи залучено управління у справах захисту прав споживачів.
 
 
 
 
Начальник управління
архітектури та містобудування
Чернігівської міської ради                                                                                          Л.В. Павлінська

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!