Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
11 червня 2009 р.

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта - проекту рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про тарифи на послуги теплопостачання в м.Чернігові»

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта - проекту рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про тарифи на послуги теплопостачання в м.Чернігові»

 

              Проект рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про тарифи на послуги теплопостачання в м.Чернігові» підготовлено управлінням економіки міської ради у відповідності до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», рішення міської ради від 31 березня 2004р. (XI сесія XXIV скликання) «Про порядок перегляду тарифів на житлово-комунальні послуги в м.Чернігові».
              Проект рішення спрямований на стабілізацію роботи КЕП "Чернігівська ТЕЦ" ТОВ фірми "ТехНова" і передбачає підвищення тарифів на послуги теплопостачання для бюджетних установ та інших споживачів.
              На сьогоднішній день на підприємстві склалася критична ситуація, спричинена невідповідністю діючих тарифів на послуги теплопостачання фактичним витратам на їх виробництво. Тарифи на послуги теплопостачання були погоджені рішенням виконавчого комітету № 263 від 01 жовтня 2008 року «Про тарифи на послуги теплопостачання в м.Чернігові» .
              За час дії тарифів зросли витрати на виробництво, транспортування і постачання теплової енергії, що зумовлено: підвищенням цін на паливо - газу в 1,3 рази, вугілля в 1,7 разів, паливно-мастильних матеріалів у середньому на 49,8%. Збільшення витрат на реагенти із-за зростання цін становить 204,1%, вартість послуг і матеріалів для проведення ремонтів зросли від 30до 100%. Крім того, через зростання рівня мінімальної заробітної збільшились витрати фонду оплату праці, при розрахунку якого враховані вимоги Галузевої угоди затвердженої на 2008-2010 роки. Відповідно збільшились видатки підприємства пов’язані зі сплатою нарахувань на заробітну плату до бюджету.
              Така ситуація ставить під загрозу стабільність забезпечення бюджетних установ та інших споживачів міста тепловою енергією належної якості і може призвести, до:
• виникнення заборгованості за газ та неможливості заключення договорів на його постачання із газопостачальними підприємствами, що поставить під загрозу у подальшому продовження опалювального періоду;
• виникнення заборгованості із заробітної плати;
• несвоєчасної оплати податкових платежів;
• нарахування підприємствам штрафних санкцій і пені за несвоєчасні і неповні розрахунки за енергоносії та несвоєчасну оплату податкових зобов’язань.
Негативним наслідком невідповідності тарифів на послуги теплопостачання рівню економічно - обґрунтованих витрат на їх виробництво є подальше старіння основних засобів підприємств та зростання рівня їх зносу, що в свою чергу, призводить до підвищення аварійності та зниження якості послуг теплопостачання.

            Таким чином, від прийняття даного рішення очікується позитивний вплив:
- збереження якості надання послуг теплопостачання на нормативному рівні;
- забезпечення беззбиткової діяльності теплопостачального підприємства відповідно до вимог Господарського кодексу України та ст.31 Закону України „Про житлово-комунальні послуги" від 24.06.04 № 1875-ІV;
- впровадження низки першочергових інвестиційних проектів, спрямованих на зменшення витрат енергетичних ресурсів та здешевлення їх вартості;
- сповільнення темпів зносу основних засобів.

           Для визначення показників результативності регуляторного акта необхідно використовувати наступні дані: розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів; розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання при виконанні вимог рішення; рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акту; рівень відшкодування тарифами витрат виконавця послуг (плановий рівень відшкодування - 100%, допустиме відхилення – 2%); рівень розрахунків з оплати праці, рівень прибутковості чи збитковості підприємства (за рік та щоквартально), показники витрат та втрат ресурсів (питомі витрати умовного палива та електроенергії, втрати тепла в теплових мережах, продуктивність праці); стан розрахунків виконавця за спожите паливо, з оплати праці; кількість скарг на якість теплопостачання.
           З метою обговорення, отримання пропозицій та зауважень проект даного рішення разом з аналізом регуляторного впливу був оприлюднений в Інтернеті на офіційному сайті міської ради.

          В термін, передбачений для обговорення проекту рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про тарифи на послуги теплопостачання в м.Чернігові» до розробника проекту міської ради від КЕП "Чернігівська ТЕЦ" ТОВ фірми "ТехНова" надійшли пропозиції щодо зменшення проектного розміру тарифу на послуги з теплопостачання для бюджетних організацій, а саме:
- для бюджетних організацій - 443,02 грн./Гкал.
          Зміна тарифів пов’язана із змінами внесеними постановою Кабінету міністрів України від 02.04.2009. №400 "Про внесення змін до Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води і Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення" у частині обмеження рівня рентабельності для категорій споживачів – бюджетних установ та інших споживачів до 15 та 50 відсотків відповідно.



Начальник управління економіки                                                                                                                      Л.В Максименко


 

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!