Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта проекту рішення Чернігівської міської ради „Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 20.03.2008 року „Про порядок розміщення гральних автоматів, тоталізаторів, букмекерських контор на території міста Чернігова (26 сесія 5 скликання)”
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується : проект рішення Чернігівської міської ради „Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 20.03.2008 року „Про порядок розміщення гральних автоматів, тоталізаторів, букмекерських контор на території міста Чернігова (26 сесія 5 скликання)”.
2. Назва виконавця заходів з відстеження : управління торгівлі, послуг та розвитку підприємництва Чернігівської міської ради.
3. Цілі прийняття акта :
- усунення недоліків та вдосконалення порядку розміщення гральних закладів на території м.Чернігова;
- попередження та припинення незаконної діяльності суб’єктів господарської діяльності, що надають послуги у сфері грального бізнесу поза межами приміщень, спеціально пристосованих для проведення азартних ігор;
- забезпечення захисту прав споживачів цього виду послуг;
- забезпечення захисту прав населення міста;
- збільшення надходжень до місцевого бюджету за рахунок легалізації та підвищення прозорості у діяльності суб’єктів грального бізнесу;
- зниження криміногенної ситуації в місті.
4. Строк виконання заходів з відстеження : з 10.12.2008 року по 19.01.2009 року.
5. Тип відстеження : базове відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження.
Для проведення базового відстеження використовується статистичний метод одержання результатів відстеження.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність.
При опрацюванні проекту рішення враховано пропозиції депутатів Чернігівської міської ради Солдатова В.В., Багмута Г.В.
З впровадженням даного рішення передбачається:
1. Заборонити відчуження об'єктів нерухомого майна, що перебувають у власності територіальної громади м. Чернігова, та передачу їх в оренду суб'єктам господарювання для проведення азартних ігор.
У разі використання переданих об'єктів, що є у власності територіальної громади м. Чернігова, не за цільовим призначенням, зокрема для проведення азартних ігор, у встановленому порядку порушувати питання про розірвання договору купівлі-продажу (оренди).
2. Зобов'язати суб'єктів господарювання надавати послуги у сфері грального бізнесу у спеціально відведених приміщеннях, що відповідають вимогам чинних нормативних актів з питань пожежної безпеки, санітарних, архітектурно-будівельних норм і правил, прийнятими державними приймальними комісіями в експлуатацію виключно з функціональним (цільовим) призначенням як казино, зали гральних автоматів, букмекерські контори тощо та за наявності документа, що засвідчує право власності або право користування земельною ділянкою, з визначенням цільового призначення земельної ділянки для розміщення на ній будівель і споруд грального бізнесу.
Крім того, з метою усунення можливих ризиків щодо втрати контролю у сфері грального бізнесу та, як наслідок,- можливості нелегального надання таких послуг з боку правоохоронних та контролючих органів передбачається посилити контроль:
- за розміщенням гральних автоматів у невстановлених місцях та застосування до порушників заходів адміністративного впливу;
- посилити контроль за суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність з надання послуг в сфері грального бізнесу у спеціально відведених для цього закладах на законних підставах з отриманням всіх необхідних документів дозвільного характеру щодо виконання вимог запропонованого рішення.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
1. Кількість випадків здійснення господарської діяльності у сфері грального бізнесу з порушенням норм податкового, архітектурно-будівельного, земельного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на місцеву владу, з моменту введення в дію регуляторного акта з аналогічним періодом, що передував введенню в дію зазначеного акта - за результатами перевірок.
2. Розмір надходжень до місцевого бюджету у вигляді :
- плати за патент на здійснення операцій з надання послуг у сфері грального бізнесу;
- податку на прибуток від діяльності букмекерських контор, тоталізаторів, інших гральних закладів.
3. Кількість суб’єктів господарської діяльності, які надають послуги у сфері грального бізнесу без наявності необхідних документів дозвільного характеру - за результатами перевірок.
4. Кількість анульованих дозволів на розміщення на території м. Чернігова будівель і споруд грального бізнесу, в т.ч. за недотримання умов Порядку.
5. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та пересічних громадян міста з основних положень акта.
6. Зменшення кількості скарг від населення на діяльність об’єктів гральної індустрії.
З метою обговорення, отримання пропозицій та зауважень проект даного рішення разом з аналізом регуляторного впливу був оприлюднений в Інтернеті на офіційному сайті Чернігівської міської ради.
Пропозицій та зауважень до розробника проекту регуляторної політики міської ради у термін, передбачений для обговорення проекту рішення, не надходило.
Начальник управління торгівлі,
послуг, та розвитку підприємництва
міської ради А.Ю.Стах