Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
11 листопада 2008 р.

Звіт про повторне відстеження регуляторного акта рішення міської ради від 28 грудня 2007 року “Про затвердження ставок земельного податку та встановлення розміру орендної плати за землю на 2008 рік у місті Чернігові” (двадцять третя сесія п’ятого скликан

Звіт про повторне відстеження регуляторного акта рішення міської ради від 28 грудня 2007 року “Про затвердження ставок земельного податку та встановлення розміру орендної плати за землю на 2008 рік у місті Чернігові” (двадцять третя сесія п’ятого скликання).

 

               1. Вид та назва регуляторного акту.
               Рішення Чернігівської міської ради від 28 грудня 2007 року «Про затвердження ставок земельного податку та встановлення розміру орендної плати за землю на 2008 рік у місті Чернігові» (двадцять третя сесія п’ятого скликання).

               2. Назва виконавця заходів з відстеження.
               Управління земельних ресурсів Чернігівської міської ради.

               3. Цілі прийняття акта.
              Рішення міської ради від 28 грудня 2007 року «Про затвердження ставок земельного податку та встановлення розміру орендної плати за землю на 2008 рік у місті Чернігові» (двадцять третя сесія п’ятого скликання) прийнято з метою збільшення надходження коштів до міського бюджету та спрощення процедури нарахування земельного податку громадянам.

               4. Строк виконання заходів з відстеження.
              Відстеження проводилося з 30 вересня по 30 жовтня 2008 року.

               5. Тип відстеження.
               Повторне відстеження.

               6. Метод одержання результатів відстеження.
              Під час проведення заходів з відстеження результативності здебільшого застосовувався статистичний метод одержання результату відстеження. Насамперед, це інформація, яка висвічується у звітах Державної податкової інспекції у м. Чернігові.
Крім того, враховувалося думка орендарів та власників земельних ділянок під час звернення до управління земельних ресурсів Чернігівської міської ради.

              7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержаних даних.
             Під час підготовки аналізу регуляторного впливу було підтверджено тенденцію щодо підвищення ставки земельного податку та розміру орендної плати на державному рівні (Законом України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України” від 03 червня 2008 року №309-VI і т.ін.).

             Прогнозні значення статистичних показників:

 

Назва

на 2008 рік

на 2009 рік

Розмір орендної плати: землі житлової та громадської забудови, промисловості та інші категорії земель при умові комерційного використання

автотехобслуговування (АЗС, мийки, СТО та інші послуги)

на рівні 4-х кратного розміру земельного податку

на рівні 5-ти кратного розміру земельного податку

оптової торгівлі, роздрібної торгівлі

на рівні 3-х кратного розміру земельного податку

на рівні 4-х кратного розміру земельного податку

землі ринків

на рівні 3-х кратного розміру земельного податку

на рівні 4-х кратного розміру земельного податку

іншого неврахованого вище комерційного використання

на рівні 2,5 кратного розміру земельного податку

на рівні 3-х кратного розміру земельного податку

 
            Для визначення кількісних значень показників результативності регуляторного акта використовувались дані Державної податкової інспекції у м. Чернігові.

            8. Кількісні та якісні значення показників результативності.

 

Показники результативності

Базове відстеження

(2007 рік)

Повторне відстеження

(2008 рік)

Орендна плата (мільйонах гривень)

10,482

14,5

Податок (мільйонах гривень)

7,415

6,6

            9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
           За десять місяців 2008 року загальна сума коштів, які надійшли від орендної плати та податку за землю, збільшилась на 3,203 мільйона гривень.
           Таким чином, за час дії зазначеного регуляторного акту було досягнуто - збільшення надходження коштів до міського бюджету та спрощення процедури нарахування земельного податку громадянам.

Начальник управління земельних
ресурсів Чернігівської міської ради                                                         В.І.Лопата


 





 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!