Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
12 вересня 2008 р.

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта "Про послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій"

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта

 

Проекти 1 та 2 рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради  "Про  послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" підготовлені у відповідності до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про житлово-комунальні послуги", "Про відповідальність суб'єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій" та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2005р. №560 "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій".

 

         Проект 1 передбачає перегляд тарифівна послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у два етапи:

1 етап - підвищення тарифів у середньому на 30 %,

2 етап - введення з 1 січня 2009 року економічно обґрунтованих тарифів.

         Проект 1 приймається у разі прийняття міською радою рішення про виділення коштів комунальним житлово-експлуатаційним підприємствам з бюджету міста на покриття витрат, які не відшкодовуються тарифами у 2008р.

         Проект 2 - передбачає введення у дію економічно обґрунтованих тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. (Приймається у разі неприйняття Чернігівською міською радою рішення про виділення коштів комунальним житлово-експлуатаційним підприємствам з бюджету міста на покриття витрат, які не відшкодовуються тарифами у 2008р.).

        

Ці проекти рішень спрямовані на стабілізацію роботи житлово-експлуатаційних підприємств та підприємств, що надають послуги з вивезення, прийому та знешкодження твердих побутових відходів та рідких нечистот. Результативність регуляторного акту полягає у  збалансованості інтересів споживачів, власників житла та виконавців послуг. Споживачам буде забезпечено стабільне надання послуг. Прозорість  структури плати за послуги зобслуговування житла та прибудинкових територій  забезпечується впровадженням диференціації плати за послуги в залежності від ступеню благоустрою по кожному житловому будинку.

Плата за житлові послуги виросте  в середньому в 1,3-1,6 разів в залежності від прийнятого виконавчим комітетом Чернігівської міської ради проекту рішення.

         Підставою для розробки проектів є підвищення цін на електроенергію, паливно-мастильні матеріали, будівельні і сантехнічні  матеріали,  зростання мінімального розміру заробітної плати з 400 грн. до 605 грн. та вартості послуг сторонніх підприємств, що входять до складу тарифу.

         Діючі тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій були введені в дію з 01.02.2007 року і затверджені рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 22 січня 2007 № 8 „Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради № 181 від 31 липня 2006 року „Про послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій”.

 

Прийняття одного з двох запропонованих проектів рішень забезпечить вирішення проблеми i є єдиним виходом з ситуації, що склалася. Ці проекти вiдповiдають принципам державної регуляторної полiтики – доцiльностi, ефективностi, адекватностi, збалансованостi, передбачуваностi, принципу прозоростi i врахування громадської думки.

Для визначення показників результативності регуляторного акта та ступеня досягнення визначеної мети необхідно використовувати наступні дані:

- розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів;

- рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акту;

- розмір отриманих доходів від надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;

- рівень відшкодування тарифами витрат Виконавців послуг (плановий рівень відшкодування - 100%, допустиме відхилення – 2%);

- своєчасність проведення розрахунків з бюджетом, з оплати праці;

- збільшення обсягів поточного ремонту (в межах коштів накопичених у спецфондах);

- кількість скарг на якість обслуговування житла.

 

З метою обговорення, отримання пропозицій та зауважень два проекти рішення разом з аналізом регуляторного впливу були оприлюднені в Інтернеті на офіційному сайті міської ради.

 

З цією ж метою протягом терміну обговорення на комунальних підприємствах „ЖЕК-10”, „ЖЕК-6”,  „Деснянське” (в чотирьох структурних підрозділах), „Новозаводське” (в трьох структурних підрозділах) були проведені  збори мешканців житлових будинків. Загальна кількість присутніх на зборах громадян – 570 чоловік.

Думка більшості виступачих: після підвищення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у 2006 році значно покращилось обслуговування будинків, благоустрою прибудинкових територій, виконувались ремонти під’їздів, покрівель, інших конструктивних елементів будинків. Перегляд тарифів є економічною необхідністю для збереження житлового фонду територіальної громади, структури житлово-комунальних підприємств.

Противники підвищення пояснювали свою позицію складним матеріальним станом пенсіонерів через зростання цін на продукти харчування, різні інші товари і послуги та наполягали на наданні житлово-експлуатуючих підприємствам дотації з бюджету.

В цілому проекти рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради  "Про  послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" підтримали 94 відсотки присутніх на зборах.

 

В термін, передбачений для обговорення проекту рішення до розробника проекту інших пропозицій та зауважень не надходило.

 

 

Начальник управління житлово-

комунального господарства міської ради                                  В.Л. Антошин      

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!