Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
17 березня 2008 р.

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта „Про транспортне забезпечення населення міста Чернігова у райони садово-городніх масивів на весняно-літній період 2008 року”

  Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта „Про транспортне забезпечення населення міста Чернігова у райони садово-городніх масивів на весняно-літній період 2008 року”

    Проект рішення Чернігівської міської ради „Про транспортне забезпечення населення міста Чернігова у райони садово-городніх масивів на весняно-літній період 2008 року” підготовлено з метою забезпечення необхідних обсягів та належної якості перевезень пасажирів на маршрутах загального користування, особливо пасажирів пільгових категорій у весняно-літній період, відповідно до Закону України „Про автомобільний транспорт” та керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”.
    З впровадженням цього рішення передбачається затвердження маршрутів перевезень, визначення перевізників, які будуть обслуговувати автобусні маршрути, кількість рухомого складу для обслуговування кожного маршруту, дні тижня коли будуть перевозитися всі пільгові категорії пасажирів безплатно.
    При опрацюванні проекту рішення враховано пропозиції відкритого акціонерного товариства „Чернігівавтосервіс”, комунального підприємства „Чернігівське тролейбусне управління” Чернігівської міської ради, ТОВ „Пассавто-ЛТД”, ПП Корень В.В., станції „Чернігів” державного територіально-галузевого об’єднання „Південно-Західна залізниця”. Так, населення міста має 26932 садово-городні ділянки, які об’єднані у 112 товариств і займають площу 1339 га. З них, у приміській зоні розташовані: у Рівнопіллі – 4750, Жавинці – 3100, Киїнці – 2000, Пролетарському Гаю – 1530, Півцях – 3015, Подусівці – 2760, Рудці – 2500, Улянівці – 150 та в інших місцях приміської зони. Більше 1000 городніх ділянок розташовані на значній відстані від міста в районі сіл Українка, Дроздівка, Жукотки, Халявин, Березанка, Шестовиця, Рівнопілля, Якубівка.
    Таким чином, від прийняття цього рішення очікується позитивний вплив:
    - забезпечення необхідних обсягів та якості перевезень пасажирів, особливо пільгових категорій;
    - обмеження монополізму на ринку транспортних послуг;
    - покращення відносин між органом місцевого самоврядування та перевізниками;
    - соціальний захист населення міста.
    Для визначення показників результативності регуляторного акта необхідно використовувати наступні дані:
    - кількість перевезених пасажирів, пас. (статистичні дані);
    - пасажирообіг, пас. км. (статистичні дані);
    - надходжень до бюджету;
    - кількість суб’єктів господарювання;
    - розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта;
    - кількість суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;
    - розмір коштів і час, що витрачатимуться суб`єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта;
    - рівень поінформованості суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.
    Ці дані будуть використані для проведення повторного відстеження результативності цього регуляторного акта.
    З метою обговорення, отримання пропозицій та зауважень проект цього рішення разом з аналізом регуляторного впливу оприлюднені в Інтернеті на офіційному сайті міської ради.
    У термін, передбачений для обговорення проекту рішення до розробника проекту надійшли пропозиції та зауваження, які були враховані.

Начальник управління транспорту
та зв’язку міської ради
В.В.Воронін


Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!