Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
11 березня 2008 р.

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 19 березня 2007 року №54 «Про розміщення дрібнороздрібної торговельної мережі на весняно-літній період»

   Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 19 березня 2007 року №54 «Про розміщення дрібнороздрібної торговельної мережі на весняно-літній період»

    Звіт про повторне відстеження результативності рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 19.03.2007 року №54 «Про розміщення дрібнороздрібної торговельної мережі на весняно-літній період» складений відповідно до Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою КМУ від 11.03.2004 року, розробником регуляторного акта – управлінням торгівлі, послуг та розвитку підприємництва Чернігівської міської ради.
    Проведений аналіз свідчить, що за час дії зазначеного регуляторного акта в управлінні торгівлі, послуг та розвитку підприємництва Чернігівської міської ради впорядковано процедуру оформлення суб’єктами господарської діяльності дозволів на розміщення об’єктів пересувної (переносної) дрібнороздрібної торговельної мережі, відпрацьовано систему ведення реєстру виданих дозволів, що дає можливість відстежувати динаміку розвитку дрібнороздрібної торговельної мережі в місті Чернігові.
    Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради №54 підготовлено з метою :
    - припинення торгівлі продовольчими і непродовольчими товарами у невстановлених місцях (несанкціонована торгівля);
    - затвердження порядку розміщення дрібнороздрібної торговельної мережі на весняно-літній період у м.Чернігові;
    - захисту прав споживачів;
    - затвердження санітарних вимог до організації роботи дрібнороздрібної торговельної мережі.
    Результативність даного рішення відстежувалась шляхом :
    - аналізу фактичних надходжень до місцевого бюджету збору за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі;
    - аналізу кількості звернень суб’єктів господарської діяльності до управління торгівлі, послуг та розвитку підприємництва Чернігівської міської ради за отриманням дозволів на розміщення об’єктів дрібнороздрібної торговельної мережі;
    - аналізу результатів проведення спільних комплексних оперативно-
    профілактичних відпрацювань в місцях вуличної торгівлі та
    розташованих стихійних ринків;
    Для встановлення кількісних значень показників результативності регуляторного акта використовувались дані фінансового управління міської ради, управління торгівлі, послуг та розвитку підприємництва міської ради, відділу охорони громадського порядку Чернігівського міського відділу УМВС України в Чернігівській області.
    Результативність цього рішення відстежується в порівняльних показниках кількості об’єктів дрібнороздрібної торговельної мережі , які функціонували у весняно-літній період в 2006 та 2007 рр.
    Кількість таких об’єктів в 2007 році збільшилась в 2 рази – на 141 об’єкт (2006 рік- 110 ; 2007 рік – 251 об’єкт ).

Значення кількісних показників
2006 рік 2007рік
Кількість об’єктів дрібнороздрібної торговельної мережі на весняно-літній період (од) Надходження коштів до місцевого бюджету, тис.( грн) Кількість об’єктів дрібнороздрібної торговельної мережі (од) Надходження коштів до місцевого бюджету тис.( грн)
110 10951 251 11347

    Але, головним чинником результативності даного регуляторного акта є збільшення обсягу надходжень до місцевого бюджету від сплати збору за розміщення об’єкта пересувної (переносної) дрібнороздрібної торговельної мережі.
    Протягом 2006 року до бюджету надійшло 10 тисяч 951 грн від сплати збору за розміщення об’єкта торгівлі (дрібнороздрібна мережа), а в 2007 році надходження до місцевого бюджету від сплати зазначеного вище збору -11 тисяч 347 грн, тобто зросли на 3,6 % у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
    Визначення процедури оформлення дозволів на розміщення пунктів з продажу новорічних ялинок дало змогу легалізувати роботу таких об’єктів, які раніше функціонували стихійно.
    Так, під час проведення загальноміських заходів в зв’язку з наближенням Новорічних і Різдвяних свят у 2007 році видано 63 дозвола на розміщення спеціалізованого обладнання з продажу новорічних ялинок та ялинкових прикрас, що у 2.1 рази більше, ніж у 2006 році (2007-63дозвола / 2006-30 дозволів).
    Питання забезпечення дотримання чинного законодавства щодо недопущення та припинення стихійної торгівлі в місті Чернігові перебуває на постійному контролі з боку місцевої влади.
    З метою впорядкування торгівлі на території міста, припинення порушень чинного законодавства, представниками відділу охорони громадського порядку Чернігівського міського відділу УМВС України в Чернігівській області, Деснянського ВМ, Новозаводського ВМ та спеціалістами управління торгівлі, послуг та розвитку підприємництва Чернігівської міської ради, Деснянської та Новозаводської районних у місті рад систематично проводяться спільні комплексні оперативно-профілактичні відпрацювання в місцях вуличної торгівлі та розташованих стихійних ринків.
    В ході проведення рейдів-перевірок проводяться профілактичні бесіди з питань недопущення порушень вимог чинного законодавства, на суб’єктів господарювання, які здійснювали незаконну торгівельну діяльність у неустановлених місцях, складаються адміністративні протоколи за ст.160 КУпАП (торгівля з рук в невстановлених місцях), ст.152 КУпАП ( порушення правил благоустрою міста та інших населених пунктів).
    Адміністративні матеріали, які складаються під час перевірок, направляються до районних судів м. Чернігова для розгляду та прийняття рішення по суті.
    За данними відділу охорони громадського порядку Чернігівського міського відділу УМВС України в Чернігівській області в 2006 році було складено 1047 протоколів про адміністративні правопорушення, а саме :
    - за ст.152 КУпАП «Порушення правил благоустрою міста та населенних пунктів» - 670 протоколів;
    - за ст.160 КупАП «Порушення правил торгівлі у невстановлених місцях» - 377 адміністративних протоколів.
    В 2007 році було складено 905 протоколів про адміністративні правопорушення : за ст.152 КУпАП - 620 та за ст.160 КУпАП - 285 протоколів, тобто на 13,6 % менше в порівнянні з 2006 роком.

 

Шкала

Бал
Досягнуто у високій мірі результат якісного показника 4
Досягнуто більше, ніж на 50 % результат якісного показника 3
Досягнуто менше, ніж на 50 % результат якісного показника 2
Практично не досягнуто 1

 

Зважаючи на викладене вище, цілі регуляторного акта і очікуваної якості досягнуто більш, ніж на 50 % , тобто 3 бала за 4-х бальною системою, що впливає на поліпшення торговельного обслуговування населення міста, захисту прав споживачів, дотриманню санітарно-гігієнічних умов тощо.

Начальник управління
А.Ю.Стах


Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!