Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
29 вересня 2007 р.

Звіт про повторне відстеження результативності рішення міської ради “Про встановлення Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м.Чернігова”

    Звіт про повторне відстеження результативності рішення міської ради “Про встановлення Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м.Чернігова”

    Назва регуляторного акта : рішення міської ради "Про встановлення Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м.Чернігова."
    Регуляторний орган : Чернігівська міська рада.
    Розробник документа : Управління житлово-комунального господарства міської ради.

    Цей звіт розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
    Правила благоустрою території м.Чернігова містять загально-обов’язкові норми, що регулюють належне утримання та раціональне використання території міста, організацію упорядкування, охорону об’єктів благоустрою міста, за порушення яких настає відповідальність,
    передбачена законодавством України, а також визначають комплекс заходів, необхідних для забезпечення чистоти та порядку в місті.
    Порушення Правил благоустрою території м.Чернігова тягне за собою адміністративну відповідальність згідно з чинним законодавством.
    Справи з порушення Правил благоустрою розглядаються на засіданнях адміністративних комісій районних у місті рад.
    За січень-вересень 2007 року Деснянською районною у місті радою було проведено 37 засідань, на яких розглянуто 442 справи за порушення Правил благоустрою. Новозаводська районна у місті рада провела 26 засідань, розглянуто 299 справ про адміністративні порушення Правил благоустрою,забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м.Чернігова.
    В той же час, після затвердження Правил виникла необхідність відкорегувати та доповнити деякі положення, наприклад додати підрозділ Правила паркування в м.Чернігові.
    Необхідність запровадження Правил паркування обумовлена :
    - перевантаженням руху на вулицях та площах міста, особливо в центрі, в результаті зростання парку транспортних засобів у місті ;
    - збільшенням кількості випадків паркування водіями транспортних засобів Правил дорожнього руху в частині зберігання і стоянки автотранспорту, що перешкоджає дорожньому руху, роботі міського пасажирського транспорту та спеціалізованих автомобілів ;
    - зростанням кількості аварійних сітуацій у звязку з переванта- женням вулиць та доріг ;
    - ускладненням виконання механізованого прибирання проїзджої частини вулиць, тротуарів ;
    - неналежним станом дісциплини власників транспортних засобів, підвищенням культури паркування.
    Ще один напрям, який потребує корегування – це пункт 8 Правил :
    Утримання домашніх та хижих тварин.

    Зараз ці розділи Правил опрацьовуються та після обговорення в міських засобах масової інформації і проходження регуляторної процедури будуть надані на розгляд міській раді.

Начальник управління
житлово-комунального
господарства міської ради
В.Л.Антошин

Аналіз впливу регуляторного акта

(надалі – Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог стат-ті 8 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308.

   Назва регуляторного акту: проект рішення виконавчого комітету міської ради „Про встановлення розміру плати за послуги з оформлення документації, пов`язаної з благоустроєм міста”.
   Регуляторний орган: Виконавчий комітет міської ради.
   Розробники документа: Управління економіки міської ради.
   Відповідальна особа: Максименко Людмила Вадимівна.
   Контактний телефон: 674-778

   1. Визначення проблеми.
    Рішенням виконавчого комітету міської ради від 19.03.2001 року № 68 "Про затвердження тимчасового прейскуранта" були затверджені тарифи на послуги по видачі дозвільної документації на виконання будівельних, ремонтних та інших робіт, пов’язаних з порушенням благоустрою міста.
    За час дії рішення зросли витрати підприємства з причин, що не залежать від діяльності КП "Дільниця з контролю за благоустроєм міста", а саме: збільшення, згідно з урядовими рішеннями, мінімальної заробітної плати (порівняно із 2001 роком у 3,73 рази), відповідно нарахувань на зарплату, подорожчання електроенергії, паливно-мастильних матеріалів та послуг сторонніх організацій, тощо.
    Крім того, ринок таких послуг є специфічним, ці послуги надаються в режимі „єдиного вікна”, яке створене на базі комунального підприємства "Дільниця з контролю за благоустроєм міста". На даний момент планується розширити спектр послуг, пов’язаних із оформленням документації при порушенні благоустрою міста, та привести їх у відповідність до вимог діючого законодавства, що обумовлює необхідність прийняття регуляторного акту.

   2. Цілі регулювання.
    Прийняття даного рішення має на меті приведення розмірів плати за послуги з оформлення документації, пов`язаної з порушенням благоустрою міста, до фактичного рівня витрат на надання цих послуг, що є об`єктивними умовами самоокупної роботи КП „Дільниця з контролю за благоустроєм міста."

   3. Альтернативні способи.
    Альтернативними способами є :
    • перехід на договірні ціни за послуги, що надає КП „Дільниця з контролю за благоустроєм міста”;
    • фінансування витрат за рахунок місцевого бюджету;
    • виключення із Статуту КП „Дільниця з контролю за благоустроєм міста” діяльності в цій сфері, тобто надання цих послуг комерційними структурами;
    Перехід на договірні ціни за послуги, що надає КП „Дільниця з контролю за благоустроєм міста”, може створити непрозорий механізм ціноутворення.
    Фінансування витрат по наданню послуг із місцевого бюджету недоцільне, враховуючи, що понад 50% цих послуг отримують виконавці чисто комерційних проектів.
    Виключення із Статуту КП „Дільниця з контролю за благоустроєм міста” діяльності в цій сфері означає надання означених послуг комерційним організаціям, що суттєво знизить рівень контрольних функцій та визве збільшення витрат на виконання робіт комунальними підприємствами міста.
    Незважаючи на те, що ці послуги можуть надаватись іншими операторами, клієнтам зручно отримувати їх в рамках роботи „єдиного вікна”, тим більше що плата за ці послуги складає долі відсотку у витратах на виконання робіт, що порушують благоустрій. Прийняття регуляторного акту, замість встановлення вільних цін та фінансування витрат із місцевого бюджету, встановить однаковий підхід до даної проблеми, тобто прозорий механізм ціноутворення, не визве додаткових витрат бюджетних коштів.
    Прийняття запропонованого проекту рішення забезпечить вирішення проблеми і є єдиним виходом із ситуації, що склалася. Даний проект відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, збалансованості, передбачуваності та принципу прозорості і врахування громадської думки.

   4. Механізм розв'язання проблем.
    Вирішення проблеми, зазначеної у пункті 1 цього Аналізу, повинно здійснюватись шляхом прийняття рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради „Про встановлення розміру плати за послуги з оформлення документації, пов`язаної з благоустроєм міста”.
    Розробка рішення здійснюється за принципами:
    - законності;
    - гласності (відкритості та загальнодоступності);
    - колегіальності;
    - урахування практичного досвіду;
    - урахування пропозицій підприємства;
    - науковості;
    - економічної та юридичної обґрунтованості тощо.
    При встановленні розміру плати за послуги з оформлення документації, пов`язаної з благоустроєм міста прийнято метод калькуляції витрат на виконання цих послуг на підставі діючих норм на виконання окремих операцій, розміру мінімальної заробітної плати, генеральної та галузевої угод та діючого колективного договору КП „Дільниця з контролю за благоустроєм міста”

   5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
    Досягнення цілі, зазначеної у п. 2 цього Аналізу є можливим завдяки затвердженню рішення "Про встановлення розміру плати за послуги з оформлення документації, пов’язаної із благоустроєм міста". Дане рішення передбачає встановлення економічно обґрунтованого розміру плати за послуги з оформлення документації, пов’язаної із благоустроєм міста, яка становить:

 №  Назва послуги  Одиниця виміру Плата за послуги  з оформлення документації         (з ПДВ) (грн.)
1. Оформлення документації для виконання аварійних робіт, пов’язаних з порушенням  благоустрою міста:
1.1. На термін виконання аварійних робіт до 3 діб 1 комплект 74,92
1.2. На термін виконання аварійних робіт до 5 діб 1 комплект 104,88
1.3.   На термін виконання аварійних робіт до 10 діб 1 комплект 134,85
1.4. На продовження терміну виконання аварійних робіт до 10 діб 1 комплект 74,92
1.5. На продовження терміну виконання аварійних робіт до 20 діб 1 комплект 104,88
2. Оформлення  документації на виконання планових робіт, пов’язаних з порушенням  благоустрою міста:
2.1 На термін виконання планових робіт до 10 діб 1 комплект 145,40
2.2. На термін виконання планових робіт до 30 діб 1 комплект 245,85
2.3.  На продовження терміну  виконання планових робіт :    
2.3.1. До 10 діб 1 комплект 82,22
2.3.2. За кожні наступні 10 діб 1 комплект 67,18
 2.4. Оформлення дублікату ордера (замість загубленого), чи переоформлення  ордера  на другу особу 1 комплект 54,03
  2.5. Оформлення документації для приватних осіб на виконання робіт, пов’язаних з порушенням благоустрою міста (розкопки) та з обстеженням зелених насаджень 1 комплект 70,50
 3. Оформлення документації для виконання аварійних  та планових робіт, пов’язаних з порушенням  благоустрою міста  при площі порушення покриття більше 5 м2 (додатково до підпунктів 1.1. - 1.3.пункту 1., підпунктів 2.1. - 2.2. пункту 2.)
3.1. Асфальтобетонного  покриття проїзної частини кв.м. 14,40
3.2. Асфальтобетонного  покриття тротуарів кв.м. 7,20
3.3. Зелених зон кв.м. 6,00
  4 Оформлення документації для виконання аварійних  та планових робіт, пов’язаних з порушенням  благоустрою міста  із зайняттям місця  для тимчасового користування під складування матеріалів, вийнятого грунту, роботи спецтехніки, тощо  (додатково до підпунктів 1.1. - 1.3.пункту 1., підпунктів 2.1. - 2.2. пункту 2.).
4.1. На тротуарі та проїзній частині 1 день 7,93
4.2. В інших місцях 1 день 4,41
5. Оформлення документації з обстеження  та знесення  зелених насаджень:
5.1. При обстеженні  зелених насаджень  з кількістю дерев  до 20 одиниць 1 адреса 89,27
5.2. При обстеженні  зелених насаджень  з кількістю дерев  до 50 одиниць 1 адреса 183,23
5.3. При обстеженні зелених насаджень  з кількістю дерев  до 100 одиниць 1 адреса 286,59
 5.4 При обстеженні зелених насаджень  з кількістю дерев  до 100 одиниць, добавляється за кожні 20 наступних одиниць 20 один. по одній адресі  46,98
5.5. На продовження терміну  знесення зелених насаджень на кожні 30 днів 32,89

    При терміновому оформленні документації пов’язаної із благоустроєм міста застосовується коефіцієнт 2.

    Негативних обставин, які можуть впливати на виконання вимог рішення виконавчого комітету немає.
    Для попередження наслідків буде здійснюватись моніторинг фактичної собівартості послуг та законодавчої бази. При необхідності, будуть вноситись зміни до регуляторного акту.

   6.Визначення очікуваних результатів прийняття рішення.

Аналіз вигод і витрат

Категорія суб'єктів, на яких впливає документ

Органи влади

Вигоди Витрати
·        Вирішення питання якісного та стабільного надання послуг з оформлення документації, пов’язаної із порушенням благоустрою міста.  ·        Додаткових витрат не передбачається

Підприємство

Вигоди Витрати
·        Стабілізація роботи підприємства та покращення якості послуг з оформлення документації, пов’язаної із порушенням благоустрою міста.  ·        Додаткових витрат не передбачається

Суб 'єкти господарювання

Вигоди       Витрати
 ·        Отримання якісних послуг з оформлення документації, пов’язаної із порушенням благоустрою міста.  ·         Збільшення плати за надання послуг з оформлення документації, пов’язаної із порушенням благоустрою міста. 

Населення

Вигоди Витрати
 ·        Отримання якісних послуг з оформлення документації, пов’язаної із порушенням благоустрою міста.  ·         Збільшення плати за надання послуг з оформлення документації, пов’язаної із порушенням благоустрою міста. 

7. Строк дії акту.
    Термін дії запропонованого регуляторного акта - постійний, з можливістю внесення до нього змін.

    8. Показники результативності регуляторного акта.
    Ефективність регуляторного впливу рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради „Про встановлення розміру плати за послуги з оформлення документації, пов`язаної з благоустроєм міста” визначатиметься у результаті впровадження регуляторного акту за такими показниками:
    1. Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акту.
    2. Ефективність фінансово-господарської діяльності підприємства (чистий прибуток/збиток).
    3. Рівень податкових надходжень до бюджету.
    Дія регуляторного акту не впливає на кількість суб'єктів господарювання та фізичних осіб, на які він розповсюджується, тому цей показник не буде застосовуватись при відстеженні результативності регуляторного акту.

    9. Заходи з відстеження результативності акта.
    Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набрання ним чинності.
    Повторне відстеження результативності буде здійснюватись через рік у формі звіту.
    Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.
    Відстеження результативності будуть проводитись на основі аналізу статистичних звітів.

Начальник управління економіки
міської ради
Л.В.Максименко


Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!