Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
21 грудня 2005 р.

Про спрощення дозвільних процедур у сфері господарської діяльності в м. Чернігові

Про спрощення дозвільних
процедур у сфері господарської
діяльності в м. Чернігові

ПРОЕКТ

З метою подальшого розвитку і підтримки підприємництва, подолання адміністративних бар’єрів, а також впорядкування системи видачі дозвільних документів у сфері господарської діяльності та удосконалення координації дій дозвільних органів, відповідно до Закону України „Про державну підтримку малого підприємництва”, Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком міської ради вирішив:

1. Запровадити видачу документів дозвільного характеру в Центрі з видачі документів дозвільного характеру в м. Чернігові.

2. Затвердити Положення про адміністратора та порядок його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання та Представництвом Держпідприємництва у Чернігівській області, згідно з додатком 1.

3. Затвердити Положення про порядок взаємодії представників місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб'єктів господарювання в одному приміщенні, згідно з додатком 2.

4. Встановити розмір плати за користування даними реєстру документів дозвільного характеру в розмірі 3,6 грн.

5. Робочій групі, створеній відповідно до розпорядження Чернігівського міського голови від 15.11.2005р. № 384-р «Про організацію видачі документів дозвільного характеру», вжити заходів щодо забезпечення відкриття та роботи Центру з видачі документів дозвільного характеру у м. Чернігові.

6. Фінансовому управлінню міської ради розглянути питання виділення коштів на утримання Центру з видачі документів дозвільного характеру у м. Чернігові.

7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Білоусова О.О.

Міський голова О.В. Соколов

Заступник міського голови –
керуючий справами виконкому В.М. Заіка

Додаток 1
до рішення виконавчого комітету міської ради
від “___” __________ 2006 №___

ПОЛОЖЕННЯ
про адміністратора та порядок його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання та Представництвом Держпідприємництва у Чернігівській області

І. Загальні положення

1. Це положення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 6 вересня 2005 року № 2806-IV та регламентує діяльність адміністраторів, які здійснюють видачу документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності та взаємодіють з місцевими дозвільними органами і Представництвом Держпідприємництва у Чернігівській області щодо видачі суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру.
2. Адміністратор – посадова особа Чернігівської міської ради, яка організовує видачу суб’єкту господарювання документів дозвільного характеру та забезпечує взаємодію місцевих дозвільних органів та суб’єктів господарювання щодо видачі документів дозвільного характеру.
3. Адміністратор діє в межах наявного штатного розкладу виконавчого органу Чернігівської міської ради шляхом покладання на певну посадову особу виконавчого органу міської ради повноважень адміністратора або шляхом введення додаткової штатної одиниці.
4. При виборі суб’єктом господарювання способу отримання документів дозвільного характеру безпосередньо за зверненням до адміністратора останній взаємодіє з представниками місцевих дозвільних органів щодо видачі документів дозвільного характеру суб’єктам господарювання.
5. Адміністратор та представники місцевих дозвільних органів у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовим актами, рішеннями органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування. прийнятими у межах їх повноважень, а також цим Положенням.

II. Визначення термінів

6. Основні терміни, які використовуються у цьому положенні вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
7. Інші терміни вживаються у нижче наведеному значенні:
Заявник – суб’єкт господарювання або уповноважена ним особа, які звертаються до адміністратора (або дозвільного центру) щодо отримання документів дозвільного характеру, інформації та консультації.
Представники дозвільних органів – посадові особи відповідних місцевих дозвільних органів, уповноважених відповідно до законодавства видавати документи дозвільного характеру, в межах міста Чернігова.
Суб’єкт господарювання – зареєстрована в установленому законодавством порядку юридична особа незалежно від її організаційно-правової форми та форми власності, яка має намір провадити або провадить господарську діяльність, крім органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також фізична особа - підприємець.
Центр з видачі документів дозвільного характеру (далі – дозвільний центр) – приміщення, в якому працюють представники місцевих дозвільних органів та адміністратор, що забезпечує взаємодію цих представників місцевих дозвільних органів щодо видачі документів дозвільного характеру.

Ш. Основні завдання адміністратора

Основними завданнями адміністратора є:
8. Надання суб’єкту господарювання вичерпної інформації щодо вимог та порядку одержання документів дозвільного характеру для започаткування та провадження господарської діяльності.
9. Прийняття від суб’єкта господарювання документів, необхідних для одержання документів дозвільного характеру та організація видачі суб’єкту господарювання документів дозвільного характеру.
10. Забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів та суб’єктів господарювання щодо видачі документів дозвільного характеру та документообігу.
11. Контроль за додержанням посадовими особами місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру.

IV. Функціональні обов’язки адміністратора щодо видачі документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності

Адміністратор відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:
12. Надає заявнику вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання документа дозвільного характеру, зокрема, щодо:
- переліку документів, необхідних для отримання певного документу дозвільного характеру;
- строку дії відповідного документу дозвільного характеру або необмеженість строку його дії;
- розміру плати або безоплатність видачі документу дозвільного характеру;
- строку прийняття рішення про видачу або відмову у видачі документа дозвільного характеру;
- вичерпного переліку підстав для відмови у видачі та анулюванні документа дозвільного характеру;
- органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру.
13. Видає зразки заяв та необхідні бланки документів, а також надає допомогу при їх заповненні. при зверненні заявника до дозвільного центру щодо отримання документа дозвільного характеру.
14. Приймає від суб’єктів господарювання заяву про видачу документа дозвільного характеру та перевіряє наявність повного комплекту документів та відповідність зазначених у них відомостей, необхідних для одержання документа дозвільного характеру.
Заява та документи, приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату, номер їх реєстрації та підписом адміністратора. Реєстрація заяви та документів, що додаються до неї, проводиться адміністратором у відповідному журналі.
15. Адміністратор після надходження заяви та документів, що додаються до неї формує дозвільну справу, веде та забезпечує її зберігання.
16. Копії заяви та документів, що додаються до неї, засвідчені підписом адміністратора, у день реєстрації заяви або наступного робочого дня передаються для розгляду посадовим особам відповідних місцевих дозвільних органів, які беруть участь у наданні послуг щодо видачі документів дозвільного характеру за певним напрямком.
17. У разі подання суб’єктом господарювання повідомлення (декларації) про відповідність його матеріально-технічної бази вимогам законодавства (при провадженні визначених законом дій щодо здійснення господарської діяльності без отримання документу дозвільного характеру) адміністратор у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку передає відповідному дозвільному органу оригінал такого повідомлення (декларації), залишивши собі його копію.
18. У разі, якщо дозвільна процедура розбивається на кілька етапів, адміністратор забезпечує проходження окремих етапів дозвільної процедури.
Якщо між етапами дозвільної процедури не вимагається участь суб’єкта господарювання, то без його участі, але за його бажанням адміністратор може забезпечувати проходження кількох послідовних етапів дозвільної процедури.
19. Здійснює організаційне та інформаційне забезпечення проведення представниками місцевих дозвільних органів спільного обстеження об’єкта, на який видається документ дозвільного характеру.
20. Забезпечує взаємодію та документообіг між місцевими дозвільними органами та їх представниками в дозвільному центрі щодо видачі документів дозвільного характеру.
21. Адміністратор дотримується порядку видачі документів дозвільного характеру місцевими дозвільними органами за принципом організаційної єдності, встановленого статтею 7 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
22. Передає суб’єкту господарювання документ дозвільного характеру, який був виданий відповідним місцевим дозвільним органом.
23. Формує та веде реєстр документів дозвільного характеру в порядку, встановленому уповноваженим органом.
24. Контролює за додержанням посадовими особами місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру.
25. Готує пропозиції щодо удосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру та подає їх керівництву Чернігівської міської ради.

V. Організація роботи

26. Кількість та персональний склад адміністраторів визначається рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради, і може змінюватися та доповнюватись у разі необхідності.
27. Матеріально-технічне забезпечення роботи адміністратора здійснює Чернігівська міська рада (її виконавчі органи).
Адміністратор забезпечується інформаційними стендами з повною та вичерпною інформацією щодо порядку (послідовності дій) видачі документів дозвільного характеру місцевими дозвільними органами, де повинні бути наведені перелік документів, необхідних для отримання документів дозвільного характеру, зразки заяв та необхідних форм бланків, строки видачі документів дозвільного характеру, розмір плати або безоплатність видачі документів дозвільного характеру, а також інформацією про контакти з місцевими дозвільними органами.
Адміністратор має право вимагати від дозвільних органів розміщення на стендах інформації, необхідної для провадження господарської діяльності.
28. Методичне забезпечення діяльності адміністраторів здійснює Представництво Держпідприємництва у Чернігівській області.

VI. Порядок взаємодії

29. При зверненні суб’єкта господарювання до адміністратора щодо отримання документу дозвільного характеру, останній здійснює роботу, пов’язану з прийомом необхідних документів для одержання документів дозвільного характеру, забезпечує взаємодію та документообіг між представниками місцевих дозвільних органів в дозвільному центрі, а також видає документи дозвільного характеру.
30. Проходження дозвільної процедури передбачає обов’язкову послідовність робіт з документами заявника всіма учасниками дозвільного центру.
31. Адміністратор приймає заяву та комплект документів, передбачених законодавством, та передає документи для розгляду посадовим особам відповідних місцевих дозвільних органів, які беруть участь у наданні послуг щодо видачі документів дозвільного характеру за певним напрямком.
32. Протягом встановленого законодавством терміну представник відповідного місцевого дозвільного органу забезпечує здійснення відповідної дозвільної процедури (підготовка та оформлення документу дозвільного характеру, виконання інших робіт) та передає документи адміністратору.
33. Адміністратор наступного робочого дня після одержання документа дозвільного характеру повідомляє заявника про місце і час видачі документа дозвільного характеру.
34. У разі прийняття місцевим дозвільним органом рішення про відмову у видачі документа дозвільного характеру адміністратор повідомляє про це заявника наступного робочого дня після одержання відповідного рішення.
35. Адміністратор, уповноважений приймати комплект документів, необхідних для отримання документа дозвільного характеру кількома місцевими дозвільними органами, є відповідальним за видачу кінцевого комплекту документів, які оформлюються посадовими особами дозвільних органів. Якщо відповідно до законодавства копії документів не потребують нотаріального або іншого засвідчення, адміністратор, що приймає комплект документів забезпечує виготовлення копій з оригіналів документів у необхідній кількості, засвідчуючи їх своїм підписом.
36. У разі, якщо дозвільна процедура розбивається на декілька етапів та включає в себе послідовне погодження кількох дозвільних органів (наприклад, при погодженні місця розташування земельної ділянки та об’єкту будівництва, видачі дозволу на розробку проекту будівництва та складанні проекту відведення земельної ділянки, тощо) адміністратор забезпечує проходження дозвільно-погоджувальних процедур або їх окремих етапів без участі суб’єктів господарювання. В разі необхідності особистої присутності заявника при розгляді документів про це йому повідомляється при подачі документів для розгляду.
37. У випадках, передбачених пунктом 36 цього положення передача адміністратором документів заявника для розгляду посадовим особам відповідних місцевих дозвільних органів та отримання від них документу дозвільного характеру або документу про відмову у видачі/погодженні документу дозвільного характеру (із зазначенням підстав у відмові) може фіксуватися у відповідному бланку погодження дозвільної процедури, з проставлянням в ньому підпису і дати адміністратора та посадової особи місцевого дозвільного органу.
Для забезпечення взаємодії адміністратора та місцевих дозвільних органів можливе застосування інших способів документообігу між учасниками дозвільного центру.
38. В разі необхідності проведення обстеження об’єкта, на експлуатацію (розміщення) якого отримується дозвільний документ, у випадках передбачених законодавством, представники місцевих дозвільних органів проводять його комплексно.
Адміністратор організаційно та інформаційно забезпечує таку діяльність представників місцевих дозвільних органів та повідомляє заявника про дату проведення обстеження наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення.
У разі звернення суб’єкта господарювання безпосередньо до представників місцевих дозвільних органів з метою проведення експертизи та обстеження, необхідних для видачі документів дозвільного характеру, відповідальна особа такого дозвільного органу у день реєстрації заяви або наступного робочого дня передає відповідно засвідчене звернення до адміністратора.
39. Однією з форм видачі дозвільних документів за принципом організаційної єдності, що забезпечує узгодженість дій дозвільних органів по розгляду заяв та попередньому погодженню на отримання певного документів дозвільного характеру на провадження господарської діяльності, є спільні засідання представників місцевих дозвільних органів та адміністратора.
Уповноважені представники місцевих дозвільних органів, зобов’язані бути присутніми на вказаних вище спільних засіданнях, мають право вносити пропозиції, обговорювати питання, що розглядаються. За необхідності представники місцевих дозвільних органів можуть виїжджати на місце обстеження відповідних об’єктів.
Протокол засідання комісії є офіційним документом, який підтверджує обговорення і здійснення висновків комісією. При виникненні спірних питань, що виникають в ході роботи комісії приймається колегіальне рішення, яке заносяться до протоколу.
Заявник за бажанням може бути присутній на засіданнях комісії, у разі, якщо на засіданні розглядається його заява, запит.
Адміністратор забезпечує організацію роботи засідань комісії та повідомляє про дату та час її проведення заявника.
40. При зверненні безпосередньо до представників місцевих дозвільних органів щодо отримання документу дозвільного характеру суб’єкт господарювання подає заяву встановленої форми та комплект документів, передбачених законодавством.
Заява та документи подаються в одному примірнику особисто заявником або рекомендованим листом. У разі надання заяви та документів рекомендованим листом підпис заявника підлягає нотаріальному засвідченню.
41. Представник місцевого дозвільного органу реєструє заяву та документи, що додаються до неї, у відповідному журналі. Заява та документи, що додаються до неї, приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату та номер реєстрації.
42. Представник місцевого дозвільного органу, до якого звернувся із заявою суб’єкт господарювання з метою отримання дозвільного документа, формує дозвільну справу, у якій зберігаються подані заявником документи для видачі документа дозвільного характеру.
43. Копія дозвільної справи протягом двох робочих днів з дати прийняття рішення про видачу або відмову у видачі суб’єкту господарювання дозвільного документа передається представником місцевого дозвільного органу, до якого звернувся із заявою суб’єкт господарювання з метою отримання дозвільного документа адміністратору для контролю та внесення до реєстру документів дозвільного характеру.
44. У разі встановлення факту порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру посадовою особою місцевого дозвільного органу (термінів розгляду, розміру плати, тощо) адміністратор інформує про це посадову особу, якій він підпорядковується, а також Представництво Держпідприємництва у Чернігівській області.

VII. Відповідальність

45. Посадові особи дозвільних органів та адміністратор за порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру несуть дисциплінарну та/або адміністративну відповідальність у порядку, встановленому законом.
46. Дії або бездіяльність посадових осіб дозвільних органів та адміністраторів можуть бути оскаржені до суду у порядку, встановленому законом.
47. Шкода, заподіяна адміністраторами та посадовими особами дозвільного органу фізичним або юридичним особам під час виконання своїх обов’язків, підлягає відшкодуванню у порядку, встановленому законом.
48. Заявник несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної в заяві та документах, що додаються до неї, у порядку, встановленому законом.

VIII. Формування інформаційної політики з питань дозвільної системи

49. Дозвільні органи (органи виконавчої влади та місцевого самоврядування) зобов’язані забезпечувати оприлюднення та вільний доступ до необхідної суб’єктам господарювання інформації для започаткування та провадження ними господарської діяльності (в тому числі шляхом створення та функціонування офіційних сторінок в мережі Інтернет).
Місцевими дозвільними органами має забезпечуватись надання до офіційних сторінок в мережі Інтернет інформації, необхідної для започаткування та провадження господарської діяльності, зокрема інформації про земельні кадастри, плани забудови відповідних територій, перелік об’єктів нерухомого майна, що потребують реконструкції, перелік будівель, приміщень, земельних ділянок, які надаються або можуть бути надані в оренду.

Заступник міського голови –
керуючий справами виконкому В.М. Заіка

Додаток 2
до рішення виконавчого комітету міської ради
від “___” __________ 2006 №___

ПОЛОЖЕННЯ
про порядок взаємодії представників місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб'єктів господарювання в одному приміщенні

І. Загальні положення

1. Це положення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 6 вересня 2005 року № 2806-IV та регламентує діяльність представників місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб'єктів господарювання в одному приміщенні.
2. Дозвільний центр об’єднує в одному приміщенні представників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державних та комунальних служб, інших установ, підприємств та організацій, уповноважених відповідно до наданих їх повноважень видавати документи дозвільного характеру, та які здійснюють роботу по прийманню, розгляду заяв, прийняттю рішень щодо видачі документів дозвільного характеру та безпосередньо видачі дозвільних документів.
3. При виборі суб’єктом господарювання способу отримання документів дозвільного характеру безпосередньо за зверненням у відповідні дозвільні органи, представники яких здійснюють прийом суб’єктів господарювання в одному приміщенні, останні зобов’язані забезпечити взаємодію між собою та з адміністратором з метою своєчасної видачі документів дозвільного характеру.
4. Учасники дозвільного центру у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовим актами, рішеннями органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування. прийнятими у межах їх повноважень, а також цим Положенням.

II. Визначення термінів

5. Основні терміни, які використовуються у цьому положенні вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
6. Інші терміни вживаються у нижче наведеному значенні:
Заявник – суб’єкт господарювання або уповноважена ним особа, які звертаються до адміністратора (або дозвільного центру) щодо отримання документів дозвільного характеру, інформації та консультації.
Суб’єкт господарювання – зареєстрована в установленому законодавством порядку юридична особа незалежно від її організаційно-правової форми та форми власності, яка має намір провадити або провадить господарську діяльність, крім органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також фізична особа - підприємець.
Центр з видачі документів дозвільного характеру (далі – дозвільний центр) – приміщення, в якому працюють представники місцевих дозвільних органів та адміністратор, що забезпечує взаємодію цих представників місцевих дозвільних органів щодо видачі документів дозвільного характеру.
Місцеві дозвільні органи – виконавчі органи Чернігівської міської ради, районних у місті рад, територіальні (місцеві) органи центральних органів виконавчої влади (в т.ч. територіальні (місцеві) органи урядових органів центральних органів виконавчої влади), їх посадові особи, уповноважені відповідно до закону видавати документи дозвільного характеру від свого імені, а також підприємства, установи, організації, що у випадках, передбачених законом, уповноважені видавати документи дозвільного характеру і можуть залучатися до проведення експертизи (обстеження), необхідної для видачі документів дозвільного характеру, в межах міста Чернігова.
Учасники дозвільного центру – представники місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб’єктів господарювання щодо оформлення та видачі їм документів дозвільного характеру.

ІІІ. Принципи взаємодії

7. Основними принципами взаємодії є:
- суворе дотримання вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів, що регулюють видачу документів дозвільного характеру;
- організація та координація дій та вимог всіх учасників дозвільного центру, уповноважених видавати документи дозвільного характеру, в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
- відповідальність посадових осіб місцевих дозвільних органів за порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру.

IV. Організація взаємовідносин представників місцевих дозвільних органів

8. Організація взаємовідносин учасників дозвільного центру встановлюється порядком взаємодії представників місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб’єктів господарювання в одному приміщенні, з метою видачі їм документів дозвільного характеру.
9. Заявник подає заяву встановленої форми та комплект документів, передбачених законодавством, представнику місцевого дозвільного органу, дозвільний документ якого має намір отримати суб’єкт господарювання.
Заява та документи, що додаються до неї, приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату та номер їх реєстрації.
Представник місцевого дозвільного органу, дозвільний документ якого має намір отримати суб’єкт господарювання, реєструє заяву та документи в журналі.
10. Представник місцевого дозвільного органу, до якого звернувся із заявою суб’єкт господарювання з метою отримання дозвільного документу, формує дозвільну справу, у якій зберігаються подані заявником документи для видачі документа дозвільного характеру, а також копії рішень дозвільних органів з відповідних питань.
11. Копія дозвільної справи, до якої додаються всі копії наявних в ній документів, завірені підписом та печаткою керівництва місцевого дозвільного органу, протягом двох робочих днів з дати прийняття рішення про видачу або відмову у видачі суб’єкту господарювання документа дозвільного характеру, передаються представником дозвільного органу, до якого звернувся із заявою суб’єкт господарювання з метою отримання документа дозвільного характеру, адміністратору для контролю та внесення до реєстру документів дозвільного характеру.
12. У разі необхідності, у відповідності до вимог чинного законодавства України, при отриманні документа дозвільного характеру, додаткового отримання відповідних погоджень, висновків тощо від дозвільних органів, посадова особа представника місцевого дозвільного органу, дозвільний документ якого має намір отримати суб’єкт господарювання робить копії заяви та документів, що додаються до неї, засвідчує їх своїм підписом та додає до цього комплекту документів лист-погодження, в якому зазначається перелік дозвільних органів, від яких необхідно отримати відповідні висновки, погодження тощо.
13. Зазначений лист-погодження візується посадовою особою «першого» дозвільного органу та разом із засвідченим комплектом документів не пізніше наступного робочого дня з моменту реєстрації заяви передається відповідним посадовим особам інших дозвільних органів.
14. Місцеві дозвільні органи протягом трьох робочих днів з дати одержання від «першого» дозвільного органу листа-погодження з комплектом документів, якщо інше не передбачено законом, приймають рішення про видачу або відмову у видачі суб’єкту господарювання документа дозвільного характеру та передають протягом двох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення відповідні документи відповідальній особі «першого» дозвільного органу.
15. Відповідальна посадова особа «першого» дозвільного органу наступного робочого дня після одержання відповідних документів від інших дозвільних органів повідомляє заявника про місце і час видачі документа дозвільного характеру.
16. У разі прийняття місцевим дозвільним органом рішення про відмову у видачі суб’єкту господарювання документа дозвільного характеру, відповідальна особа «першого» дозвільного органу повідомляє про це заявника наступного робочого дня після одержання відповідного рішення.
17. У разі звернення суб’єкта господарювання безпосередньо до представників місцевих дозвільних органів з метою проведення експертизи та обстеження необхідних для видачі документів дозвільного характеру, відповідальна особа такого дозвільного органу у день реєстрації такої заяви або наступного робочого дня передає відповідно засвідчене звернення до адміністратора.
18. Адміністратор протягом семи робочих днів з моменту отримання відповідного звернення від дозвільних органів забезпечує організаційне та інформаційне забезпечення узгодження та прийняття рішення про проведення представниками місцевих дозвільних органів спільного обстеження об’єкта, на який видається документ дозвільного характеру.
19. У разі проведення місцевими дозвільними органами спільного обстеження об’єкта, на який видається документ дозвільного характеру, адміністратор наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення повідомляє про це суб’єкта господарювання.

V. Відповідальність

20. Посадові особи місцевих дозвільних органів за порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру несуть дисциплінарну та/або адміністративну відповідальність у порядку, встановленому законом.
21. Дії або бездіяльність посадових осіб дозвільних органів можуть бути оскаржені до суду у порядку, встановленому законом.
22. Шкода, заподіяна посадовими особами дозвільного органу фізичним або юридичним особам під час виконання своїх обов’язків, підлягає відшкодуванню у порядку, встановленому законом.
23. Заявник несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної в заяві та документах, що додаються до неї, у порядку, встановленому законом.


Заступник міського голови –
керуючий справами виконкому В.М. Заіка

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!