Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
16 січня 2016 р.

Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 28.12.2015 № 2/VІІ- 9 "Про структуру виконавчих органів міської ради"

ПРОЕКТ

 

 

 3/VII -

 

 
Про внесення змін та доповнень
до рішення міської ради від 28.12.2015
№ 2/VІІ- 9 "Про структуру виконавчих
органів міської ради"

 

З метою виконання вимог законів України від 26 листопада 2015 року № 835-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", від 26 листопада 2015 року № 834-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", від 10 грудня 2015 року № 888- VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг" та відповідно до частини першої статті 11, пункту 5 частини першої статті 26, пункту 6 частини четвертої статті 42, частини першої статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" міська рада вирішила:

1. Визначити управління адміністративних послуг міської ради:

- суб’єктом державної реєстрації прав;

- суб’єктом державної реєстрації інших юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців;

- суб’єктом надання відомостей з Державного земельного кадастру відповідно до закону.

2. Пункт 13 рішення міської ради від 28 грудня 2015 року № 2/VІІ-9 "Про структуру виконавчих органів міської ради" викласти у такій редакції:

"13. Встановити загальну граничну чисельність працівників виконавчих органів міської ради, що фінансуються з міського бюджету, у кількості 320 осіб.".

3. Міському голові:

3.1. Здійснити заходи щодо приведення існуючої структури управління адміністративних послуг міської ради у відповідність до цього рішення.

3.2. Забезпечити фінансування діяльності працівників управління адміністративних послуг міської ради, що фінансується з міського бюджету, з урахуванням змін, внесених цим рішенням.

3.3. Здійснити заходи щодо розробки в установленому порядку положення про управління адміністративних послуг міської ради та подати його на затвердження чергової сесії міської ради у лютому 2016 року.

 

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови – керуючого справами виконкому Фесенка С. І. та постійну комісію міської ради з питань регламенту, законності, прав і свобод громадян та запобігання корупції (Черненок М. П.)



 

Міський голова                                                                 В. А. Атрошенко

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!