Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
2 березня 2016 р.

Новації законодавства: запровадження Cистеми електронного адміністрування реалізації пального

Новації законодавства: запровадження Cистеми електронного адміністрування реалізації пального 

ДПІ у м. Чернігові інформує платників акцизного податку - реалізаторів пального, що постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №113 затверджений  Порядок електронного адміністрування реалізації пального.

Порядком передбачено, що юридичні особи та фізичні особи - підприємці, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації пального до початку здійснення такої реалізації. Для цього особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального необхідно подати  заяву за підписом керівника юридичної особи або уповноваженою особою, фізичною особою - підприємцем або його представником, за формою, затвердженою Міністерством фінансів України.

Нагадуємо, що заява може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua або через офіційний веб-портал ДФС України (sfs.gov.ua).  

Датою реєстрації платника податку є дата включення його до реєстру платників. Включення осіб до реєстру платників, внесення змін до нього, виключення з реєстру платників здійснюється органами ДФС за основним місцем обліку особи як платника податків засобами Системи електронного адміністрування реалізації пального. Не пізніше наступного робочого дня після включення особи до реєстру платників такому платнику податку автоматично відкриваються облікові картки в Системі електронного адміністрування.

 Інформація з реєстру платників із зазначенням ідентифікаційних та реєстраційних даних платників податку щодня оприлюднюється на офіційному веб - порталі ДФС. Переглянути інформацію з Реєстру платників можливо в оновленому «Електронному кабінеті платника».

Платник податку має можливість отримати витяг з реєстру, надіславши до ДФС засобами електронного зв'язку в електронному вигляді відповідний  запит. Витяг надсилається платнику засобами електронного зв'язку не пізніше наступного робочого дня після надходження відповідного запиту.

Після внесення до реєстру, платнику Казначейством відкривається електронний рахунок. Такий рахунок відкривається автоматично без укладення договору,  на безоплатній основі та виключно на підставі реєстрів, надісланих ДФС. Інформація про реквізити відкритого електронного рахунка  ДФС надсилається  платнику не пізніше операційного дня, що настає за днем його відкриття у вигляді повідомлення. На електронний рахунок платник податку зараховує необхідну суму коштів виключно з власного поточного рахунка.

  Додатково повідомляємо, що у разі виникнення питань, пов’язаних із запровадженням Системи електронного адміністрування реалізації пального платники мають можливість звернутися до фахівців Центру обслуговування платників інспекції, за багатоканальним телефоном: 0-800-501-007 ( щоденно у робочі дні з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв.) або за телефоном: 65-28-50.

Більш детально ознайомитися з постановою № 113 можна на урядовому веб - порталі за посиланням:  http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248862218.

ДПІ у м. Чернігові

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!