Лист ДФС від 10.02.2016 № 1322/Ш/99-99-22-04-02-14
Результати перевірок (окрім камеральних та електронних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (за наявності). Причому в разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо таких порушень немає, складається довідка.
За результатами камеральної перевірки при встановленні порушень також складається акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку.
За наслідками електронної перевірки складається довідка у двох примірниках, підписана посадовими особами контролюючого органу, які проводили перевірку.
Оформлення результатів перевірок у спосіб, інший ніж визначено вище, Податковий кодекс України не передбачає.