11 листопада 2016 року в Культурно-діловому центрі "Світогляд" була проведена друга стратегічна сесія розвитку міста, в рамках якої робоча група працювала над написанням стратегії розвитку туризму та промоції міста Чернігова на 2017-2021 роки. Були сформовані стратегічні цілі на основі результатів проведеного дослідження.
Метою стратегічної цілі є створення необхідних умов для того, щоб зробити місто комфортним та цікавим для туристів. Встановити базові стратегічні підходи до використання і подальшого розвитку туристичного потенціалу міста.
Ключові орієнтири для досягнення мети:
- Популярне, привітне, зручне та сучасне туристичне місто.
- Створення програми промоції міста.
- Підвищення рівня обслуговування туристів.
- Створення умов для збільшення туристичного потоку.
Стратегічна ціль. Розвиток туризму “Чернігів – туристичне місто”
Операційні цілі |
Завдання |
4.1. Створення умов для збільшення кількості платоспроможних туристів (“Новий турист = економічний розвиток міста”). “Tourist City”
|
Створення та проведення унікальних фестивалів та подій (фестиваль пива, фестиваль поліської кухні, фестиваль картоплі, фестиваль козацької слави) |
Створення різноманітних розважальних заходів та закладів. Впровадження анімаційних екскурсій на постійній основі |
|
Створення сучасних екскурсійних пропозицій (аудіо-гіди, віртуальні екскурсії) |
|
Створення скульптур-магнітів в центральній частині міста (історичні персонажі) |
|
4.2. Формування програми промоції та інформативності міста “Famous City” |
Створення та просування сучасного міського туристичного порталу з міжнародним доменним ім’ям travel або visit. |
Розробка та розповсюдження офіційного мобільного гіду по Чернігову “Chernihiv Travel/Visit Places” |
|
Створення та популяризація сучасного туристичного інформаційного центру та встановлення інфо боксів в основних туристичних геолокаціях |
|
Створення якісної інформаційно-презентаційної продукції |
|
Створення та поширення соціальної реклами, відео роликів в топ-5 містах, жителі яких найчастіше відвідують Чернігів (Київ, Славутич, Харків, Гомель, Чернігівська область). “Обмін точками реклами” між містами |
|
Участь у міжнародних туристичних виставках |
|
Розширення можливостей для проведення днів Чернігова у містах – партнерах Чернігова та інших містах України та закордоном |
|
Створення туристичного барометру міста |
|
Розповсюдження інформації та відгуків про місто на популярному туристичному сайті TripAdvisor |
|
4.3 Покращення інфраструктури міста “Comfortable City” |
Налагодження прямого залізничного сполучення з містами (Львів, Одеса, Харків..) |
Підвищення рівня та якості транспортного забезпечення та обслуговування у нічний час |
|
Облаштування пішохідно-прогулянкових зон (покращення інфраструктури території Валу та Алеї Героїв, паркінг біля Валу) |
|
Облаштування вело інфраструктури (вело доріжки, паркінг, прокат) |
|
Облаштування набережної “Дорога здоров’я” |
|
Ремонт підземних переходів (біля готелю Україна – центр міста) |
|
Реконструкція та створення нових об’єктів для приваблення туристів (човнові станції, яхт-клуби, пляжні зони) |
|
Забезпечення освітлення міста вночі |
|
Збільшення кількості місць розміщення різного рівня |
Якщо Ви маєте ідеї щодо розвитку туризму та промоції міста, надсилайте свої пропозиції на електронну адресу Управління культури та туризму Чернігівської міської ради