Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
3 вересня 2020 р.

У Чернігові вивіски на фасадах будинків будуть в єдиному стилі

+2

Фото № 1
Фото № 2
Фото № 3
Фото № 4
Фото № 5

У Чернігові затвердили Концепцію оформлення зовнішніх фасадів будинків з об’єктами громадського призначення. Відповідне рішення прийняте на засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради 2 вересня.

Цим рішенням передбачено, що усі представники бізнесу повинні уніфікувати види, матеріали, стилі й розміри вивісок та інформаційних табличок, місця їх розміщення. Зокрема, це стосується закладів, які працюють на перших поверхах будинків. Втілення такої ідеї дозволить покращити зовнішній вигляд будівель, та й загалом збільшити привабливість міста.

Начальник управління архітектури та містобудування міськради Сергій Калюжний повідомив, що даний проєкт рішення виконкому щодо затвердження Концепції та аналіз регуляторного впливу цього акту були оприлюднені на вебпорталі Чернігівської міської ради з метою обговорення, отримання пропозицій та зауважень. У передбачений для його обговорення термін до профільного управління суттєвих зауважень і пропозицій не надходило.

Заступник міського голови Олександр Ломако зауважив, що рішення стосується не тільки перших поверхів, а й фасадів житлових будинків. Місто поділене на відповідні зони. Він висловив впевненість: якщо представники бізнесу швидко ознайомляться з цією Концепцією і реалізують її, то вже у найближчий термін, як мінімум центральна частина міста матиме більш привабливий зовнішній вигляд. Тобто вона не матиме такої великої кількості різнокольорової зовнішньої реклами на фасадах.

Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко поцікавився, який термін дається бізнесу для ознайомлення з відповідною Концепцією та приведення вигляду фасадної частини приміщень до потрібних вимог. А також, що очікує на них, коли вони не встигнуть виконати відповідні до Концепції вимоги у визначені терміни.

- Якщо заїжджатиме новий магазин чи новий ресторан за якоюсь адресою, або мінятиметься якась вивіска, яка вже з часом втратила свою привабливість, то це все має робитися вже з урахуванням прийнятої Концепції, - пояснив він.

Тим закладам, які, наприклад, вже довго працюють і не збиралися найближчим часом оновлювати свої вивіски, буде запропоновано термін - один рік на приведення фасадів та вивісок у відповідність до цієї Концепції.

- Якщо через рік бізнес не приведе у відповідність фасади, то це буде вважатись незаконною рекламою, і Муніципальна варта відповідно до рішення виконавчого комітету муситиме демонтувати її. Я вважаю, що рік – це достатній термін, щоб замінити і привести все у відповідність до Концепції і погодити з управлінням архітектури, - додав Олександр Ломако.

При цьому міський голова зауважив, що термін в один рік є дещо небезпечним, оскільки є вірогідність, що за такий час представники бізнесу можуть забути про це рішення.

Владислав Атрошенко доручив протягом трьох місяців зробити письмовий аудит вивісок на центральних вулицях – просп. Миру та Перемоги, Шевченка, Рокоссовського, Бойова, Героїв Чорнобиля, Козацька, Івана Мазепи, Київська, Реміснича, П’ятницька, Мстиславська та ін. Також надіслати усім представникам бізнесу листи з роз’ясненнями вимог відповідної Концепції. У разі не виконання представниками бізнесу нових вимог, будуть вживатися заходи примусового характеру. Тільки у такому випадку цей рік не буде втрачений, - вважає він.

- Це Концепція стандартів зовнішнього вигляду всіх приміщень. Я думаю, що в подальшому його треба буде доопрацьовувати, але це надзвичайно потрібний документ, - підкреслив міський голова.

Прес-служба Чернігівської міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!