За дорученням чернігівського міського голови Владислава Атрошенка 20 серпня у міській раді відбулася робоча зустріч з представниками місцевих підприємств товаровиробників та торговельних мереж. Провів цю зустріч заступник міського голови Олександр Ломако.
Мета такого заходу - налагодження контактів між керівниками підприємств харчової промисловості міста та регіональними менеджерами торговельних мереж, обговорення робочих питань щодо співпраці та пошук взаємовигідного партнерства для продовження політики підтримки місцевих товаровиробників.
Підприємства харчової промисловості міста забезпечують чернігівців робочими місцями, поповнюють місцевий бюджет та завдяки правильному менеджменту продовжують свій розвиток навіть у складні часи.
Олександр Ломако зауважив, що для підтримки місцевих товаровиробників у Чернігові 30 березня 2018 року укладений Меморандум про співпрацю між Чернігівською міською радою, торговельними мережами та місцевими виробниками продуктів харчування. Предметом меморандуму є підтримка місцевих товаровиробників та налагодження співпраці учасників споживчого ринку.
- Меморандум підписаний для того, щоб ми з тих скромних можливостей, які є у нас, допомагали і просували продукцію чернігівських виробників, хоча б у місті Чернігові. Ми розуміємо важливість цього. У кожного з вас є колектив, робочі місця, ви сплачуєте податки і ви живете в цьому місті. Тому те, що в рамках законодавства і наших можливостей ми стараємося робити. З нашого боку це регулярні передачі, зовнішня реклама, реклама на радіо. Але найважливіше – це відношення торговельних мереж до товаровиробників. Найменше, що ми можемо зробити, це вас зібрати та налагодити діалог, щоб досягти порозуміння між вами, - сказав Олександр Ломако на початку зустрічі.
Чернігівська міська рада зі свого боку виконала умови Меморандуму. А саме: розроблені та випущені поліграфічні, аудіо-, відео– матеріали соціальної реклами на підтримку місцевих товаровиробників, а також реалізована медійна кампанія «Чернігів, купуй рідне!».
Від імені Чернігівської міської ради на зустрічі була висловлена подяка всім торговельним мережам за розміщення інформаційних шелф-токерів на полицях магазинів, де розташовані товари виробників Чернігова. Також подякували ТОВ «Наша булочка», ТОВ «Чернігівський хлібокомбінат №2», ФОП Шило Марині (ТМ «Тётя Мотя») за маркування своєї продукції спеціальним знаком «Чернігів, купуй рідне!».
Заслухавши усі думки та пропозиції від присутніх, заступник міського голови запропонував провести ще одну таку зустріч і запросити на неї тих представників торговельних мереж, які були відсутніми, а також керівників структурних підрозділів міськради. І в ході діалогу знайти все ж таки бажання та стимули йти на зустріч один одному, а також вирішити усі проблемні питання.
Прес-служба Чернігівської міської ради