З метою запобігання та зменшення утворення відходів, удосконалення механізму їхнього обліку, 9 квітня на засіданні виконавчого комітету Чернігівської міської ради було прийняте рішення про створення постійно діючої комісії з питань поводження з безхазяйними відходами у місті Чернігові. Відповідно до цього рішення також затверджені положення і склад цієї комісії та визнано таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету міської ради від 20 травня 2013 року №141 «Про створення постійно діючої міської комісії з питань поводження з безхазяйними відходами».
Необхідність у посиленні комісії та новому установчому документі виникла у зв’язку із збільшенням фактів виявлення комісією власників відходів, які відмовляються їх прибирати та утилізувати. Нове Положення більш чітко визначає повноважень комісії, а до її складу тепер входить і представник юридичного відділу Чернігівської міської ради.
Комісія в межах наданих повноважень та у відповідності до Положення:
У разі необхідності для визначення власника відходів та їх оцінки можуть залучатися правоохоронні органи, відповідні спеціалісти та експерти. За результатами своєї роботи Комісія складає акт.
Прес-служба Чернігівської міської ради