У Чернігові вже четвертий рік поспіль працює відділ по роботі з населенням - міський Контакт-центр. За оперативною допомогою з усіх питань ЖКГ або консультацією про роботу будь-яких міських служб чернігівці можуть звернутися на його гарячу лінію за телефоном 0-800-50-93-50. Телефонувати можна цілодобово та безкоштовно, як з мобільного, так і зі стаціонарного телефону. Заявки оперативно передаються відповідним службам, а результат реагування відслідковується. У такий спосіб можна вирішити чимало своїх комунальних питань, не "оббиваючи пороги" підприємств і установ. Обирати саме такий спосіб подачі звернень і заявок особливо варто зараз, коли всім не зайве по можливості зменшити відвідування місць скупчення людей у зв’язку з потенційною небезпекою коронавірусної та інших інфекцій.
Міський колл-центр приймає, обробляє та інформує населення про результати розгляду звернень, що стосуються:
Що стосується сфери ЖКГ, то контакт-центр охоплює сферу відповідальності комунальних ЖЕКів, всіх міських служб та установ. А також тих ОСББ та приватних експлуатаційних-підприємств, які мають із контакт-центром відповідний договір на диспетчеризацію.
Кількість звернень до колл-центру від чернігівців постійно збільшується: наприклад, зараз на виконанні знаходяться 2163. Усі повідомлення автоматично завантажуються в базу даних. Тільки за останні два місяці зареєстровано 15 894 звернення від мешканців міста. Щоденно Колл-центр реєструє: у будні дні – 320 звернень; вихідні/святкові – 260 звернень. При чому мова йде не про кількість дзвінків, а про кількість зареєстрованих звернень саме від мешканців.
Враховуючи прийнятті телефонограми, звіти відповідальних осіб підприємств–виконавців, щоденно відділ приймає до 400 дзвінків у звичайному режимі (за умовою відсутності крупних аварійних ситуацій у місті та штормової погоди).
До прикладу, максимальну кількість вхідних дзвінків – 1070 було зареєстровано у передсвятковий день, 6 січня 2020 року, під час аварійної ситуації у мережі електропостачання ЧнМЕМ. Тоді житлові будинки залишились без освітлення та водопостачання, а частина вечірнього міста без вуличного освітлення.
Протягом останніх двох місяців надходили звернення стосовно таких питань:
Нагадуємо, що для більшої зручності подання звернення функціонує додаток для смартфонів - «Call-центр CityOn», а також вебпортал із мапою звернень та інформацією про поточний стан планових та аварійних робіт у місті. Посилання на вебпортал Міського контакт-центру є й на офіційному сайті Чернігівської міської ради.
Звертаючись через вебпортал, чернігівці можуть до своєї заяви також прикріпити світлини, на яких зображене порушення правил благоустрою. Це допомагає відреагувати точніше, бо дозволяє операторам наочно оцінити вид та ступінь порушення, а також визначити його локацію.
Прес-служба Чернігівської міської ради