Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
11 лютого 2020 р.

Переваги автомобільного руху з круговими розв'язками очевидні, - Атрошенко


Фото № 1
Фото № 2
Фото № 3
Фото № 4

Комп’ютерну модель, у якій наочно видно пропускну здатність однієї й тієї ж ділянки чернігівської дороги з двома перехрестями, але при різних типах транспортних розв’язок – зі світлофорами і з круговим рухом – продемонстрували сьогодні в Чернігівській міській раді під час щотижневої розширеної наради.

Модель застосовує круговий рух на двох автомобільних перехрестях біля ТРЦ «Голівуд» у Чернігові. На сьогодні ці перехрестя є як складними для проїзду, так і аварійно небезпечними.

Представляючи модель, чернігівський міський голова Владислав Атрошенко нагадав про це в деталях:

- На сьогоднішній день є дві нібито протилежні проблеми: бідність у людей і «пробки» на дорогах. І в Чернігові, особливо у якісь передсвяткові дні, вже є окремі локації, які треба регулювати. Зокрема, це дорога біля ТЦ «Голівуд», - сказав міський голова також. – Сьогодні, якщо їхати до нього з вулиці Київської – наліво повернути неможливо. Так само, якщо ти виїхав з того «Голівуду» і треба проїхати до Рокоссовського – це також ускладнено. Там розвороти на світлофорі при такому потоці машин – майже нереальна справа. А люди ходять, де можна і де не можна, при тому що 4 працюючих полоси і перевантажена дорога – то реально там створюються аварійно-небезпечні ділянки. Далі, перехрестя 1-го Травня та Рокоссовського – часто пробка. По Рокоссовського (до Політеху) – теж пробки є. Окрім того, є постійні порушення правил дорожнього руху й небезпечні маневри машин і пішоходів при самому заїзді до «Голівуду».

Міський голова зауважив, що зроблена робота, де комп’ютер прорахував, як при тій самій кількості і швидкості машин  спрацьовують існуючі світлофорні об’єкти, які є зараз, і як би спрацьовував рух по колу. Результат у даному випадку чітко видно.

- Раніше ми оперували суб’єктивними категоріями, коли оцінювали доцільність розв’язок по колу. От транспортна розв’язка на П’яти кутах, приміром – добре це чи погано? Кому як. А зараз просто візуально видно різницю між тим, що дає рух по колу і що - світлофорний об’єкт, - додав він.

Докладніше про параметри моделювання розповів керівник міського управління ЖКГ Ярослав Куц.

Отже, на першому відео - фактична зйомка трафіку 4 лютого до настання "часу пік" – десь у період з 16.00 до 16.30. Зліва – Київська, справа – 1-го Травня, між ними – вул. 77 Гвардійської дивізії.

Можна підрахувати, що за годину через цю ділянку в такий час проходить 3300 машин. "Постійна пробка в напрямку Рокоссовського – і вона там завжди. Те ж - на лівий поворот з 1 Травня до Голівуду. Плюс увечері, вдень – завжди пробка для проїзду з 1 Травня до П’яти кутів. А в час пік та у святкові дні там взагалі катастрофа", - прокоментував керівник управління ЖКГ.

(Прокручуйте відео вперед) 

Те ж саме - на моделі:

(Прокручуйте відео вперед) 

А знизу – та ж ділянка з рухом по колу. Для розрахунку при русі по колу взяли на 20% більше автомобілів – 4092. "Ми спеціально дали навантаження зі збільшенням транспортного потоку, з розрахунком на кілька років уперед, бо кількість автотранспорту постійно росте. Ви бачите, що на 20% більше рух транспорту - і коло це все розв’язує, тобто немає при цьому ніякого підпору. Якщо ми 20% автомобілів додамо без кругового руху – там взагалі все стане", - Ярослав Куц, керівник управління ЖКГ.

(Прокручуйте відео вперед) 

Він також уточнив: відповідно до вимог патрульної поліції між цими двома перехрестями має бути огорожа, так званий «відбійник». І там, де зараз знизу пішохідний перехід – буде кнопочний світлофорний об’єкт для того, щоб пішоходи були убезпечені, бо дуже велике навантаження.

Відповідно до інформації, озвученої керівником профільного управління на нараді, місто має намір іти шляхом влаштування на цій ділянці саме такого типу руху. Зокрема, зараз ідуть перемовини з керівниками гіпермаркету та автозаправної станції щодо тих питань, які можуть виникнути при таких роботах. Також залишається ще ряд інших організаційно-технічних питань, але вони вирішуються.

Роблячи підсумок цієї презентації, Владислав Атрошенко зауважив: переваги руху по колу є очевидними, і комп’ютерна модель це показала.

- Будь-які зміни спочатку сприймаються зі спротивом, нерозумінням, для чого це робиться. Оця картинка дає чітку відповідь на це запитання, - додав він.

 

Прес-служба Чернігівської міської ради

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!