Черговий етап навчання за напрямком "промоція міста через соціальні мережі" відбудеться в Чернігові в рамках воркшопу "Основи Digital реклами", який буде проходити з 7–8 лютого.
Організатори - Управління культури та туризму Чернігівської міської ради - обіцють максимальну концентрацію ідей та корисної інформації від спікерів, якими будуть:
Основна мета заходу - ознайомити працівників сфери туризму з основами реклами туристичних і культурних продуктів у соціальних мережах та інтернеті.
Долучитись до заходу може кожен, пройшовши попередню реєстрацію, яка доступна за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd9GBsXFEdUvs2hUTA91Ry1TqYeB2m1sPE219Cx8YnRnprP9w/viewform?fbclid=IwAR01m7DYcCYe4UFEgYGO-XAwDMAW-U5a_nIHvxKQz2HZEZZHWO9dgLRqnKo.
Місце проведення: м. Чернігів, вул. Г. Полуботка, 11, коворкінг-центр "Простір ідей"
Нещодавно, в жовтні минулого року, в нашому місті проходив всеукраїнський форум "Digital у туристичній промоції", який зібрав фахівців туристичної сфери з усієї України. Анонсований воркшоп тематично і змістовно задуманий як продовження цього навчання та обміну досвідом.
Прес-служба Чернігівської міської ради