Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
25 липня 2019 р.

Які електронні сервіси для звернення до міської влади є у чернігівців


Фото № 1
Фото № 2
Фото № 3

Чернігівці нерідко пишуть в особисті повідомлення сторінці прес-служби міської ради свої скарги або пропозиції по роботі міського господарства або щодо розвитку міста. 

Нагадуємо, що для прийому звернень щодо роботи всіх комунальних служб, і в тому числі скарг або заявок на виконання робіт, у Чернігові створений міський контакт-центр (або «колл-центр»). Його працівники знають, яка саме служба має вирішувати ті питання, які виникли в заявника. І вони не тільки візьмуть заявку на облік, направлять її за належністю, а потім повідомлять заявнику про результат. Вони також дадуть компетентну пораду, якщо треба звертатися до інших, сторонніх служб.

Окрім того, всі скарги на роботу комунальників, направлені через колл-центр, беруться на облік та враховуються потім при аналізі якості роботи кожної служби.

Тому звернення саме через контакт-центр – логічний, сучасний і оптимальний вибір.

Телефон міського контакт-центру – 0800-50-93-50. Дзвінки туди безкоштовні з усіх телефонів. Оператори працюють цілодобово. 
Також є сайт і можливість звернутися через електронний кабінет, додавши фото або відео. А також – мобільний застосунок. Технічні подробиці тут: https://bit.ly/2M7fXUS

Віднедавна перейти на сайт контакт-центру можна в один клік і з головної сторінки офіційного веб-порталу міськох ради (див. її правий верхній кут) - http://www.chernigiv-rada.gov.ua/ .

Також звертаємо увагу чернігівців, що на цьому ж порталі є можливість подати електронну петицію. При набранні нею 250 голосів підтримки міська влада зобов’язана цю пропозицію врахувати як колективне звернення і поставитися до неї з усією серйозністю. Виконати, або врахувати на майбутнє, або навести аргументи проти – і тоді ви можете або погодитися, або продовжити дискурсію в суспільстві. Це – хороший шлях випробування своїх ідей щодо міста на суспільну підтримку, пошуку однодумців, шлях діалогу і спільної роботи влади і громади на благо міста.

Поряд із «кнопкою» петицій на сайті розташоване посилання «Звернення до міського голови». Електронне звернення має ті ж права що й усне або письмове. Сервіс працює через портал державних послуг «iGov».


І також на головній сторінці веб-порталу міської ради (але вже внизу сторінки, в розділі меню «Бізнесу»), є сервіс «Гаряча кнопка», де підприємці міста можуть повідомити про випадки бюрократизму у структурних підрозділах міської ради або інших інстанціях державних органів. Справа в тому, що за підсумками опитування підприємців міста, що проходило на сайті донедавна, на питання «Що заважає Вашому бізнесу в Чернігові?» 8% респондентів вказали на бюрократичні перепони. «Гаряча кнопка» зроблена для кращого аналізу цієї проблематики.

 

Пресслужба Чернігівської міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!