Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
7 грудня 2016 р.

Чернігівці можуть долучитися до розробки Стратегії розвитку туризму в рідному місті


Фото № 1

11 листопада 2016 року в  Культурно-діловому центрі "Світогляд" була проведена друга стратегічна сесія розвитку міста, в рамках якої робоча група працювала над написанням стратегії розвитку туризму та промоції міста Чернігова на 2017-2021 роки. Були сформовані стратегічні цілі на основі результатів проведеного дослідження.

Метою стратегічної цілі є створення необхідних умов для того, щоб зробити місто комфортним та цікавим для туристів. Встановити базові стратегічні підходи до використання і подальшого розвитку туристичного потенціалу міста.

Ключові орієнтири для досягнення мети:

 - Популярне, привітне, зручне та сучасне туристичне місто. 

 - Створення програми промоції міста.

 - Підвищення рівня обслуговування туристів.

 - Створення умов для збільшення туристичного потоку.


Стратегічна ціль. Розвиток туризму “Чернігів – туристичне місто”

Операційні цілі

Завдання

4.1. Створення умов для збільшення кількості платоспроможних туристів (“Новий турист = економічний розвиток міста”). “Tourist City”

 

Створення та проведення унікальних фестивалів та подій (фестиваль пива, фестиваль поліської кухні, фестиваль картоплі, фестиваль козацької слави)

Створення різноманітних розважальних заходів та закладів. Впровадження анімаційних екскурсій на постійній основі

Створення сучасних екскурсійних пропозицій (аудіо-гіди, віртуальні екскурсії)

Створення скульптур-магнітів в центральній частині міста (історичні персонажі)

4.2. Формування програми промоції та інформативності міста “Famous City”

Створення та просування сучасного міського туристичного порталу з міжнародним доменним ім’ям travel або visit.

Розробка та розповсюдження офіційного мобільного гіду по Чернігову “Chernihiv Travel/Visit Places”

Створення та популяризація сучасного туристичного інформаційного центру та встановлення інфо боксів в основних туристичних геолокаціях

Створення якісної інформаційно-презентаційної продукції

Створення та поширення соціальної реклами, відео роликів в топ-5 містах, жителі яких найчастіше відвідують Чернігів (Київ, Славутич, Харків, Гомель, Чернігівська область). “Обмін точками реклами” між містами

Участь у міжнародних туристичних виставках

Розширення можливостей для проведення днів Чернігова у містах – партнерах Чернігова та інших містах України та закордоном

Створення туристичного барометру міста

Розповсюдження інформації та відгуків про місто на популярному туристичному сайті TripAdvisor

4.3 Покращення інфраструктури міста “Comfortable City”

Налагодження прямого залізничного сполучення з містами (Львів, Одеса, Харків..)

Підвищення рівня та якості транспортного забезпечення  та обслуговування у нічний час

Облаштування пішохідно-прогулянкових зон (покращення інфраструктури території Валу та Алеї Героїв, паркінг біля Валу)

Облаштування вело інфраструктури (вело доріжки, паркінг, прокат)

Облаштування набережної “Дорога здоров’я”

Ремонт підземних переходів (біля готелю Україна – центр міста)

Реконструкція та створення нових об’єктів для приваблення туристів (човнові станції, яхт-клуби, пляжні зони)

Забезпечення освітлення міста вночі

Збільшення кількості місць розміщення різного рівня

 

Якщо Ви маєте ідеї щодо розвитку туризму та промоції міста, надсилайте свої пропозиції на електронну адресу Управління культури та туризму Чернігівської міської ради

[email protected]



 

 

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!