Сьогодні у Чернігівській міській раді під керівництвом заступника міського голови Олександра Ломаки відбулась нарада з питань електронних звернень до Чернігівської міської ради та її структурних підрозділів.
О. Ломако повідомив, що у грудні минулого року міський голова підписав Меморандум про співпрацю між Чернігівською міською радою та громадською організацією "Технології проти корупції". Меморандум передбачає створення системи електронного урядування та електронної демократії у м. Чернігові.
З початку поточного року електронний документообіг було запроваджено у відділі звернень міської ради. Електронне самоврядування надає можливість населенню відправлення питань і одержання необхідної інформації за допомогою електронної пошти.
Олександр Ломако закликав керівників структурних підрозділів міської ради до впровадження системи електронних звернень громадян у своїх відділах та управліннях, аби вона запрацювала вже наприкінці березня поточного року.
Заступник міського голови підкреслив, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій сприяє підвищенню відкритості та прозорості діяльності органів місцевого самоврядування.
Крім того, впровадження електронного урядування передбачає надання державних послуг користувачам з одночасним усуненням їх від безпосереднього контакту з державними службовцями.
Відділ зв'язків з громадськістю міської ради