Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
3 березня 2016 р.

У Чернігівській міській раді поширюється електронний документообіг


Фото № 1

Сьогодні у Чернігівській міській раді під керівництвом заступника міського голови Олександра Ломаки відбулась нарада з питань електронних звернень до Чернігівської міської ради та її структурних підрозділів.

О. Ломако повідомив, що у грудні минулого року міський голова підписав Меморандум про співпрацю між Чернігівською міською радою та громадською організацією "Технології проти корупції". Меморандум передбачає створення системи електронного урядування та електронної демократії у м. Чернігові.

З початку поточного року електронний документообіг було запроваджено у відділі звернень міської ради. Електронне самоврядування надає можливість населенню відправлення питань і одержання необхідної інформації за допомогою електронної пошти.

Олександр Ломако закликав керівників структурних підрозділів міської ради до впровадження системи електронних звернень громадян у своїх відділах та управліннях, аби вона запрацювала вже наприкінці березня поточного року. 

Заступник міського голови підкреслив, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій сприяє підвищенню відкритості та прозорості діяльності органів місцевого самоврядування.

Крім того, впровадження електронного урядування передбачає надання державних послуг користувачам з одночасним усуненням їх від безпосереднього контакту з державними службовцями.

 

Відділ зв'язків з громадськістю міської ради

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!