Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
5 серпня 2013 р.

Робота зі зверненнями громадян: "виключити бюрократичну тяганину!"


Фото № 1

5 серпня на виконання завдань Президента України Віктора Януковича щодо вирішення питань громадян, що звернулися до Глави держави у рамках проекту "Діалог з країною", секретар міської ради Олег Шеремет провів робочу нараду з працівниками управлінь та відділів міської ради. Основну увагу під час наради зосереджено на обговоренні питання щодо підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у місті Чернігові.

Секретар міської ради Олег Шеремет підкреслив, що органи місцевого самоврядування більше наближені до територіальної громади, тож мають найбільшу можливість почути про проблеми своїх громадян та певним чином відреагувати на них. 

"Представники структурних підрозділів міської ради мають бути налаштовані на конструктивне спілкування з громадянами, яке повністю виключає бюрократичну тяганину або недбалість виконавців. По всіх питаннях, з якими звертаються люди до представників влади, Глава держави вимагає термінових, ефективних рішень", - наголосив Олег Шеремет.

Звісно, багато питань неможливо вирішити одразу або не в компетенції міської ради, тож, людині необхідно з повагою роз'яснити, як вирішити її проблему або куди краще звернутись, а не ображати формальними відписками, зауважив секретар міської ради.  

Під час обговорення зазначених проблем секретар міської ради підтримав пропозицію щодо удосконалення методів обробки та контролю звернень громадян, зокрема, створення загальної електронної бази звернень громадян, у якій можна побачити, до яких структурних підрозділів місцевої влади вже зверталася та чи інша людина. Він дав доручення уважно вивчити це питання під час формування міського бюджету наступного року.

 

Відділ зв'язків з громадськістю міської ради

 

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!