Іміджеве позиціонування міста Чернігова є надзвичайно важливим та актуальним напрямком розвитку його туристичної привабливості. Формування конкурентоспроможного на вітчизняному та світовому ринку місцевого туристичного продукту міська влада вважає одним із пріоритетів сьогодення.
Розробка та просування концепції бренду м. Чернігова на основі ефективного використання його природного та історико-культурного потенціалу були сьогодні темою обговорення під час зустрічі першого заступника міського голови Сергія Андроса з підприємцями та представниками громадських організацій міста. У заході також взяли участь заступник міського голови Анна Романова та начальник управління стратегічного розвитку і туризму міської ради Борис Атрощенко.
Туризм має бути як джерелом поповнення державного і місцевого бюджетів, так і засобом доступного й повноцінного відпочинку гостей та жителів регіону, а також, ознайомлення з багатою історико-культурною спадщиною нашого древнього міста, наголосив Сергій Андрос. Він закликав присутніх спільно попрацювати над розробкою цікавих ідей та рішень у напрямку створення системи позитивних асоціацій, яскравих символів та образів Чернігова.
Під час спілкування порушили питання розробки BrandBook Чернігова, системи навігацій, виготовлення сувенірної продукції. Учасники обговорення переконані у необхідності поширення концепції "Чернігів - місто легенд" серед населення, а також розміщення місць визначних пам’яток історії й культури міста на електронних картах, аби в повній формі показати потенціал Чернігова, його конкурентні переваги, унікальність та ідентичність.
"Популяризація туристичного продукту м. Чернігова сприятиме залученню потоку туристів та формуванню гордості жителів за своє рідне місто, особливо у молодого покоління. Це важлива складова перспективного розвитку та процвітання міста", - підкреслив Сергій Андрос. Сьогодні у руслі тенденцій сучасної державної політики на туріндустрію покладаються великі надії, отже, на його думку, потрібні рішучі заходи.
Відділ зв’язків з громадськістю міської ради