Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
7 лютого 2013 р.

У Чернігові продовжують працювати над брендингом міста


Фото № 1
Фото № 2

Концепція "Чернігів – місто легенд" знаходить своє подальше втілення. У Чернігівській міській раді пройшла нарада з перспектив подальшого брендингу міста.

Свої напрацювання з розвитку бренда Чернігова міському голові Олександру Соколову представили керівник Агентства стратегічних комунікацій "Prime media" Тетяна Бойко та керівник "Fresh studio" Дмитро Хоменок. Вони розповіли про основні напрями брендингу обласного центру Чернігівщини на 2013 рік. Зокрема, йдеться про створення повноцінного зводу правил використання бренда (розробка Brend book), облаштування системи навігації містом, співпрацю з закладами громадського харчування та готелями щодо поширення інформації для туристів.

"Процес брендингу не можна завершити, над ним потрібно працювати кожного дня", - зазначила Т.Бойко. Вона також додала, що до реалізації заходів необхідно залучити представників влади, громадськості та бізнесу. Окремі заходи, на думку представників ініціативної групи, доречно втілити до початку туристичного сезону, відкриття якого заплановано на 19-21 квітня.

Міський голова позитивно оцінив пропозиції і зауважив, що цього року в міському бюджеті передбачено кошти на встановлення інформаційних вказівників. Так само міська влада підтримуватиме інноваційні починання громадськості у справі розвитку туризму. Висловлені під час наради ідеї О.Соколов доручив опрацювати представникам управління стратегічного розвитку та туризму міської ради, аби втілювати їх спільними зусиллями.

 

Ірина Синельник

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!