Відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань оприлюднюється проект рішення Чернігівської міської ради "Про Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова".
Проект спрямований на запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг та забезпечення можливості отримання жителями міста та області усіх, або найбільш поширених адміністративних послуг, які надаються місцевими органами державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, в одному приміщенні, удосконалення взаємодії виконавчих органів міської ради, місцевих дозвільних органів, посадових та службових осіб цих органів у сфері організації надання адміністративних послуг.
Підставою для розробки проекту є відкриття у м. Чернігові Центру надання адміністративних послуг та приведення у відповідність до законів України "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та інших нормативно-правових актів з питань надання адміністративних послуг та дозвільних (погоджувальних) процедур Тимчасового регламенту роботи центру надання адміністративних послуг.
Проект рішення разом з додатком та аналізом регуляторного впливу оприлюднюється в мережі Інтернет на офіційній web-сторінці Чернігівської міської ради за електронною адресою www.chernigiv-rada.gov.ua у розділі "Регуляторна політика".
З текстом проекту рішення з додатком та аналізом його регуляторного впливу можна також ознайомитись в управлінні адміністративних послуг Чернігівської міської ради, вул. Рокоссовського. 20 а.
Зауваження та пропозиції до проекту рішення у письмовій формі приймаються протягом одного місяця з дня оприлюднення проекту рішення на адресу розробника: вул. Рокоссовського, 20 а, м. Чернігів, 14032 (відповідальна особа – Овсяник М. К.).
Начальник управління
адміністративних послуг
Чернігівської міської ради М.
К. Овсяник