Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
21 червня 2012 р.

Міський голова зустрівся з переможцями міжнародного фестивалю OPEN


Фото № 1
Фото № 2
Фото № 3
Фото № 4

Чернігівський міський голова Олександр Соколов зустрівся з переможцями Міжнародного фестивалю з географічного маркетингу та брендингу OPEN, що відбувся у столиці Білорусі.  До міської ради завітали директор чернігівського агентства стратегічних комунікацій «Prime media» Тетяна Бойко та керівник чернігівського відділення рекламної агенції «Фреш студія» Дмитро Хоменок, які на фестивалі представляли Чернігів.

Т.Бойко зауважила, що з досвіду участі у фестивалі можна зробити висновок: успішними є ті концепції популяризації територій і міст, що мають підтримку органів влади. Чернігів у цьому –  не виняток.

«Наш проект «Чернігів – місто легенд» стартував у 2010 році і відтоді до нього приєднуються різні люди, компанії, однак ми тільки пройшли перший етап формування бренду Чернігова. Загалом, це тривалий проект, розрахований щонайменше на 5-10 років», - сказала Т.Бойко.

Д.Хоменок додав, що зараз визначено ключові цінності Чернігова, особливості міста, перетворено їх у певні символи, і наступним етапом стане  донесення їх до туристів та потенційних інвесторів обласного центру Чернігівщини.

Учасники зустрічі обговорили перспективи популяризації міста на всеукраїнському та міжнародному рівнях. Т.Бойко та Д.Хоменок пообіцяли невдовзі презентувати у міській раді маркетингову стратегію просування Чернігова, розроблену агенцією «Фреш студія».

О.Соколов привітав переможців фестивалю та подякував їм за активну діяльність щодо популяризації міста.

«Якщо про місто не будуть знати, то важко буде привабити туристів, залучити інвесторів, вирішити інші важливі питання», - переконаний міський голова.

Як повідомлялося, на Міжнародному фестивалі географічного маркетингу та брендингу OPEN, що відбувся 14-16 червня у Мінську, міжнародне журі у складі 22 фахівців визнало концепцію «Чернігів – місто легенд» кращою у номінації «Бренд місцевості, міста, населеного пункту».

Такий фестиваль проведено вперше у міжнародній практиці. Він був спрямований на діалог культур та інтеграцію світового досвіду у галузі географічного маркетингу та брендингу країн і територій. Учасники фестивалю не тільки представили на розгляд журі свої роботи, але й мали змогу відвідати майстер-класи відомих бренд-гуру, поспілкуватися у професійному середовищі.

 

Ірина Синельник

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!