Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
7 березня 2012 р.

У Чернігівській міській раді обговорені організаційні питання щодо створення Центру надання адміністративних послуг


Фото № 1

6 березня у Чернігівській міській раді під керівництвом заступника міського голови-керуючого справами виконкому Станіслава Віхрова відбулась нарада з керівниками структурних підрозділів міської ради з питань організаційно-кадрової роботи та державної реєстрації.

С. Віхров зауважив, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження плану заходів щодо реформування системи надання адміністративних послуг" передбачено створення Міських центрів надання адміністративних послуг.

Зважаючи на реалізацію державної політики щодо реформування системи надання адміністративних послуг, у Чернігові проведено інвентаризацію послуг, що надаються органами місцевого самоврядування, а також розроблено та затверджено стандарти адміністративних послуг.

Відповідно до розпорядження міського голови «Про режим роботи» години прийому громадян адміністративними органами збільшено: у вівторок і четвер – до 20 години, у суботу – з 10 до 16 години.

Учасники наради обговорили основні складові концепції створення Центру надання адміністративних послуг, зокрема: побудову ефективної системи надання адміністративних послуг, визначення реєстру адміністративних послуг та поліпшення механізму їх надання органами місцевого самоврядування.

Зазначено також, що завдяки створенню ЦНАП на практиці відбувається спрощення процедури надання таких послуг органами місцевого самоврядування та виконавчої влади всім категоріям споживачів: консультування одержувачів адміністративних послуг, прийом вхідних пакетів документів, їх обробка та видача результату послуги, а також, залучення представників виконавчих органів ради для вирішення спірних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг.

Під час наради обговорені питання, що визначатимуть порядок взаємодії та документообігу між споживачами адміністративних послуг, координаторами й адміністративними органами.

Потребує вирішення питання підбору приміщення для розташування Центру надання адміністративних послуг, яке б відповідало рекомендаціям, що розроблені Мінекономрозвитку, створення програмного забезпечення для забезпечення документообігу, відстеження етапів проходження документів, контролю за термінами виконання. Крім того, приміщення має відповідати необхідним вимогам стосовно вільного та зручного доступу для осіб літнього віку та з обмеженими можливостями.

Станіслав Віхров акцентував увагу присутніх, що необхідність оптимізації процедур надання адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, є очевидною, проте потребує виваженого підходу, взаєморозуміння влади і громадськості, злагодженої роботи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

 

Відділ зв’язків з громадськістю міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!