10 лютого вперше у Чернігові у Навчально-методичному центрі Федерації профспілкових організацій Чернігівської області пройшов семінар-тренінг «Роль брендингу міст в епоху змін: європейський досвід для України».
У семінарі взяли участь представники обласної державної адміністрації, обласної та міської рад, органів місцевого самоврядування Чернігівщини, Інституту трансформації суспільства (м. Київ), Управління державної служби Головного управління державної служби України в Чернігівській області та Навчально-методичного центру Федерації профспілкових організацій Чернігівської області.
У вступній промові заступник Чернігівського міського голови Анна Романова зазначила, що наше місто має велику історичну та культурну спадщину, перспективну для залучення інвестицій та туристів. «Без створення бренду Чернігова ми не зможемо розраховувати на просування на міжнародному рівні та формування інвестиційної і туристичної привабливості території обласного центру», – підкреслила вона.
У ході семінару Тетяна Бойко, директор АСК «Prime media», керівник Чернігівського відділення Міжнародного інституту гуманітарних технологій провела презентацію за темою: «Брендинг Чернігова як інструмент розвитку туризму». У ході презентації Т. Бойко розповіла, як проводились конкурси на кращий логотип і слоган нашого міста, на найкращий відеоролик про Чернігів. Вона представила речі і сувеніри з зображенням логотипу обласного центру.
Директор Інституту трансформації суспільства, професор кафедри міжнародної економіки та підприємництва Національної академії управління Олег Соскін ознайомив присутніх з європейськими підходами до здійснення брендингу територій.
Наприкінці семінару відбувся тренінг, під час якого учасники заходу працювали над варіантами зі створення позитивного іміджу міста.
Відділ зв’язків з громадськістю міської ради