Сьогодні в Чернігівській міській раді відбулося перше засідання комісії з ідентифікації і визначення обсягу соціальної реклами, демонтажу, обліку, зберігання і реалізації рекламних засобів зовнішньої реклами, яку провів заступник міського голови – керуючий справами виконкому Станіслав Віхров.
Присутні розглянули документи, подані заявниками щодо розміщення соціальної реклами, та перелік об’єктів зовнішньої реклами, розміщених на території міста з порушенням чинного законодавства, які підлягають демонтажу.
Комісія підтвердила рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради № 104 від 17.05.2010 та № 72 від 21.03.2011 щодо переліку об’єктів зовнішньої реклами, що підлягають демонтажу на підставі скасування дозволів на право тимчасового користування місцями для розміщення рекламних засобів, що знаходяться на об’єктах комунальної власності. На сьогодні у місті 33 таких конструкції.
Довідково: згідно ст. 12 закону України «Про рекламу»:
1. Рекламодавцем соціальної реклами може бути будь-яка особа.
2. Соціальна реклама не повинна містити посилань на конкретний товар та/або його виробника, на рекламодавця, на об’єкти права інтелектуальної власності, що належать виробнику товару або рекламодавцю соціальної реклами.
3. На осіб, які безоплатно виробляють і розповсюджують соціальну рекламу, та на осіб, які передають свої майно і кошти іншим особам для виробництва і розповсюдження соціальної реклами, поширюються пільги, передбачені законодавством України для благодійної діяльності.
4. Засоби масової інформації - розповсюджувачі реклами, діяльність яких повністю або частково фінансується з державного або місцевих бюджетів, зобов’язані розміщувати соціальну рекламу органів державної влади та органів місцевого самоврядування, громадських організацій безкоштовно в обсязі не менше 5 відсотків ефірного часу, друкованої площі, відведених для реклами.
5. Засоби масової інформації - розповсюджувачі реклами, що повністю або частково фінансуються з державного або місцевих бюджетів, зобов’язані надавати пільги при розміщенні соціальної реклами, замовником якої є заклади освіти, культури, охорони здоров’я, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів, а також благодійні організації.
Відділ зв’язків з громадськістю міської ради