Відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань проект рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради «Про затвердження Порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Чернігові» та аналіз регуляторного впливу, розробленого управлінням архітектури та містобудування міської ради, оприлюднюється на офіційний сторінці Чернігівської міської ради мережі Інтернет за електронною адресою: www.chernigiv-rada.gov.ua.
Проект спрямований на встановлення порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна на території міста, в тому числі вільним земельним ділянкам, які виділяються під будівництво об’єктів; об’єктам, що розташовані на земельній ділянці, при введенні їх в експлуатацію; існуючим об’єктам нерухомого майна з метою впорядкування нумерації; частинам квартир, реконструйованим і прийнятим в експлуатацію як окремі квартири; частинам нежилих приміщень, реконструйованим і прийнятим в експлуатацію як окремі приміщення; недобудованим об’єктам з метою оформлення договору купівлі-продажу, а також на визначення переліку об’єктів нерухомості, яким не надаються самостійні адреси.
Підставою для розробки проекту є необхідність прийняття порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Чернігові, який встановлює на території міста єдиний функціональний механізм надання поштових адрес та закріплює основні принципи присвоєння адрес, їх зміни та анулювання, основи ведення адресної бази даних містобудівного кадастру міста.
Зауваження та пропозиції до проекту рішення приймаються управлінням архітектури та містобудування міської ради у письмовій формі, протягом місяця (30 календарних днів) з дня оприлюднення за адресою: 14000, м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 9, каб. 12 (відповідальна особа – Павлінська Л.В.).
Начальник
управління архітектури
та
містобудування міської ради Л.В.Павлінська