Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
18 січня 2011 р.

Про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян у Чернігівській міській раді


Фото № 1

Діяльність органів місцевого самоврядування відповідно до Закону України "Про звернення громадян" спрямована на оперативне реагування на звернення громадян, на цілеспрямоване розв'язання їхніх обґрунтованих вимог. Про це інформував на засіданні виконкому міської ради 17 січня начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергій Кухаренко.

Міська рада, її виконавчі органи проводять системну роботу щодо створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують.

З метою посилення ефективної виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян, персональної відповідальності посадових та службових осіб за належне вирішення у межах своїх повноважень питань, порушених у зверненнях, введено у практику заслуховування оперативної інформації про стан розгляду звернень та звітів керівників відділів, управлінь міської ради, підприємств, установ та організацій міста про їх персональну відповідальність за стан роботи зі зверненнями громадян.

Значна увага приділяється щоденному контролю за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва міської ради.

Проводиться аналітична робота за матеріалами розгляду звернень,  один раз на квартал готується відповідна довідка міському голові. Систематичний аналіз звернень щодо кількості і характеру дає можливість виявити динаміку росту чи зменшення, причини, що їх породжують, вивчати потреби і запити жителів міста, враховувати їх при формуванні бюджету міської та районних у місті Чернігові рад, програм соціально-економічного розвитку, вживати вичерпних заходів для вирішення обґрунтованих вимог громадян.

Удосконалюються форми особистого прийому громадян керівництвом міської ради та районних у м. Чернігові рад, посадовими особами органів місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ та організацій міста. З метою більш ефективного вирішення питань, з якими звертаються громадяни міста, на особисті прийоми міського голови та його заступників постійно запрошуються начальники управлінь та відділів міської ради.

Протягом 2010 року керівництвом міської ради прийнято на особистому прийомі 325 громадян, з них: міським головою – 124, заступниками міського голови – 201.

За звітний період до міської ради надійшло 6378 звернень громадян, що на 1145 менше у порівнянні з 2009 роком. Проте, значно збільшилась загальна кількість колективних звернень – 10135 проти 5153 у 2009 році.

Відповідна робота зі зверненнями громадян проводиться безпосередньо у відділах та управліннях міської ради, Деснянській та Новозаводській районних у м. Чернігові радах. Так, за 2010 рік розглянуто 5570 звернень, з яких задоволено 3481, на особистому прийому прийнято 7043 звернень, задоволено 3701.

Крім того, до загальноміського диспетчерського центру управління житлово-комунального господарства міської ради надійшло 5928 звернень, з яких 5177 – задоволено, 751 – роз'яснено.

Кількість звернень від органів влади вищого рівня за вказаний період становить 749. Введено Урядову гарячу лінію, де поставлені на особливий контроль питання з двох -, трьох-денним терміном розгляду.

Відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради проводиться цілеспрямована робота з контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у м. Чернігові радами, установами та організаціями міста, незалежно від форм власності, вивчається стан цієї роботи на місцях. Крім того, відділом надаються рекомендації, відповідна практична допомога, узагальнюється і поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями.

З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості та відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян постійно висвітлюється у засобах масової інформації.

Взявши до відома довідку відділу звернень громадян та соціальних питань, виконком міської ради вирішив визнати роботу, що проводиться виконавчими органами міської та районними у м. Чернігові радами щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення, задовільною. Вважати забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян пріоритетним напрямком діяльності щодо реалізації вимог Закону України "Про звернення громадян".


Відділ зв'язків з громадськістю міської ради



Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!