13 грудня 2010 р.
Сьогодні у Чернігові в експертному клубі «Чиста політика» офіційно оголошено результати всеукраїнського конкурсу на кращий логотип міста «Чернігів – місто легенд». Затвердити логотип як офіційний бренд міста організатори сподіваються вже в наступному році.
Міський голова Олександр Соколов переконаний, що в ряді здобутків останніх років – затвердженого Статуту територіальної громади, прапора та гімну міста, обраної Стратегії розвитку – логотип Чернігова посяде гідне місце і стане його ще однією конкурентною перевагою.
О.Соколов нагадав, що у 2012 році в Чернігові пройде Європейський чемпіонат з футболу серед мерів міст. "Якщо до того часу ми матимемо власний якісний і професійний бренд, то це тільки піде на користь нашому місту," – вважає міський голова.
Ініціаторами конкурсу «Чернігів – місто легенд» виступило об’єднання небайдужих громадян міста спільно з всеукраїнським конкурсом «Design tomorrow» за підтримки низки чернігівських підприємств та управління інвестицій і туризму Чернігівської міської ради.
Як розповіла директор агенції «Prime media» Тетяна Бойко, протягом кількох місяців найдосвідченіші маркетологи України розробляли позиціонування міста, а найкреативніші дизайнери створювали унікальний логотип Чернігова.
Завданням було розробити логотип, який би з одного боку відображав багату історію, красу та неповторність стародавнього міста, а з іншого боку – був розроблений професіоналами у сфері дизайну та реклами. Мета такого творчого завдання – забезпечити Чернігову унікальне місце в смисловому просторі, адже кожне туристичне місто повинно мати свою неповторну символіку, яка популяризуватиме його не лише в країні, а й далеко за її межами.
За словами заступника начальника управління інвестицій і туризму міської ради Дениса Дьоміна, конкурс на кращий логотип міста відбувався в два етапи. До участі в конкурсі були залучені рекламні агенції, креативні студії та окремі досвідчені дизайнери, серед робіт яких було обрано спочатку 11, а потім 5 найкращих проектів на погляд журі та незалежних експертів. Роботи надходили з Чернігова, Києва, Львова та інших міст України. До суддівської ради конкурсу були залучені експерти національного та міжнародного рівнів.
Це кияни Андрій Федорів — бренд-менеджер України, CEO та співвласник креативного агентства SAHAR та дизайн-бюро KARANDASH DESIGN, співвласник групи цифрового маркетингу ESCAPE.UA, член правління Всеукраїнської рекламної коаліції, входить у топ-3 найкращих тренерів з маркетингу України (MarketingJazz, 2009); Валерій Бабич, студія «Бабич-дизайн»; Дмитро Клищик, студія MILK; Олексій Сай, художник; Дмитро Максименко, студія Belka&Strelka; Костянтин Сень, агентство SAHAR.UA; москвич Віктор Мироненко, історик, представник Чернігівського земляцтва в м. Москва, головний редактор журналу «Сучасна Європа» Інституту Європи Російської академії наук, а також чернігівці Ігор Сухомлин, керуючий партнер компанії Іdentity Group, ресторатор; Тетяна Бойко, директор агенції «Prime media» і Денис Дьомін, заступник начальника управління інвестицій і туризму Чернігівської міської ради.
Усім поставленим вимогам технічного завдання на розробку логотипу максимально відповідною виявилася робота Антона Сторожева (м.Сімферополь). Саме йому присуджується перемога в даному конкурсі. Робота цього учасника відповідає поставленому завданню - «Чернігів – місто легенд» - як по духу (переплетення легенд), так і по суті (якісне втілення ідеї з врахуванням зауважень першого туру). У ній враховані можливі варіанти сувенірної продукції і колірні варіації логотипу.
Проте, великий потенціал має також кольорова буква «Ч» з елементами місцевої символіки, представлена на конкурс чернігівцем Олегом Синельником у першому турі.
Обидва автори подякували організаторам за можливість представити свої творчі доробки та висловили сподівання, що вони якнайкраще слугуватимуть Чернігову і чернігівцям.
Попереду в організаторів конкурсу чимала робота. По-перше, обидва логотипи (авторства Сторожева і Синельника) будуть допрацьовані технічно. По-друге, вони будуть протестовані на фокус-групах, що складатимуться з представників потенційних туристів. Лише після цього організатори рекомендуватимуть один із логотипів для офіційного затвердження депутатами міської ради.
Організатори акцентували увагу, що в результаті конкурсу місто має отримати логотип, який слугуватиме просуванню туристичного потенціалу Чернігова протягом наступних десятиріч.
Відділ зв'язків з громадськістю
міської ради