Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
24 листопада 2010 р.

Про стан та удосконалення роботи щодо звернень громадян у Чернігівській міській раді


Фото № 1
Сьогодні на розширеній міській нараді начальник відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергій Кухаренко інформував про удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, забезпечення необхідних умов для реалізації їх конституційного права на звернення. У межах повноважень відділу реалізуються заходи щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, інвалідів, людей похилого віку, одиноких, непрацездатних громадян. Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" відділом звернень громадян та соціальних питань міської ради, за інформацією С. Кухаренка, проводиться цілеспрямована робота по контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті радами, установами та організаціями міста, незалежно від форм власності, вивчається стан цієї роботи на місцях, надаються рекомендації, відповідна практична та методична допомога, узагальнюється і поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями. Також здійснюється щоденний контроль за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва міської ради. Аналіз надходження звернень по кількості і характеру дає можливість виявляти динаміку росту чи зменшення, причини, що їх породжують, вивчати потреби і запити жителів міста. Діє система заходів, спрямованих на забезпечення конкретної роботи з пропозиціями, заявами та скаргами, удосконалення стилю та методів роботи, вишукуються нові, більш дієві форми спілкування з людьми. За 9 місяців поточного року до міської ради надійшло 4926 звернень громадян, що на 421 більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Також збільшилась і кількість колективних звернень громадян - 4233 проти 4166. Кількість звернень від органів влади вищого рівня становила 568. За звітний період надійшло 667 повторних звернень, переважна більшість з яких стосується питань житлово-комунального господарства, проведення капітального ремонту покрівель, квартир, знесення аварійних дерев, ремонту доріг та ін. Діє практика виїзних прийомів керівників міської та районних у місті рад, структурних підрозділів у трудових колективах та за місцем проживання. За звітний період керівництвом міської ради на особистому прийомі прийнято 227 громадян, з них: міським головою – 89, заступниками міського голови – 138. Особливу увагу відділ приділяє розгляду звернень пільгових категорій громадян. За 9 місяців поточного року цим категоріям громадян надано матеріальної допомоги на суму майже 83 тис. гривень. Загалом, за 9 місяців 2010 року розглянуто 4242 звернення, з яких задоволено 2415, на особистому прийомі до керівників прийнято 6039 звернень, задоволено 3118. У порівнянні з відповідним періодом минулого року кількість звернень, що надійшли до Чернігівської міської ради, збільшилась на 9 %. Проведений аналіз показує, що робота зі зверненнями громадян у Чернігівській міській раді ведеться відповідно до вимог діючого законодавства та сприяє позитивному спілкуванню мешканців міста з керівництвом міської ради та керівниками її структурних підрозділів. З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості та відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування, робота зі зверненнями громадян постійно висвітлюється у засобах масової інформації. Відділ зв'язків з громадськістю міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!