Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
14 липня 2010 р.

Робота зі зверненнями громадян за півроку


Фото № 1
Чернігівська міська рада, її виконавчі органи здійснюють системну роботу щодо удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян, забезпечення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, своєчасного і якісного розгляду листів та звернень на особистому прийомі, усунення причин, що їх породжують. Загалом у І півріччі 2010 року до міської ради надійшло 3360 звернень громадян. Найбільше звернень (500) надійшло з питань будівництва, містобудування, архітектури, торгівлі та цінової політики. 465 звернень стосувалися питань соціального захисту – надання матеріальної допомоги, перерахунку пенсії, визначення соціального статусу. У 419 зверненнях піднімались питання комунального та дорожнього господарства – опалення, водопостачання, газифікації, електропостачання, будівництва й ремонту доріг, ремонту й експлуатації будинків, комунальних мереж, санітарного стану та благоустрою. Спеціалісти відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради проводять цілеспрямовану роботу з контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті радами, установами та організаціями незалежно від форм власності, вивчають стан цієї роботи на місцях, надають рекомендації, відповідну практичну та методичну допомогу, узагальнюють і поширюють кращий досвід роботи зі зверненнями. Також здійснюється щоденний контроль за своєчасним і повним розглядом звернень громадян з найбільш життєво важливих питань. Такі звернення знаходяться на контролі у керівництва міської ради. За звітний період керівництвом міської ради прийнято на особистому прийомі 119 громадян, 53 з них – міським головою Олександром Соколовим. Відділ зв'язків з громадськістю міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!