20 квітня 2010 р.
Виконавчий комітет Чернігівської міської ради, заслухавши доповідь начальника відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради Сергія Кухаренка щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, взяв до відома довідку відділу звернень громадян та соціальних питань "Про стан та удосконалення роботи щодо звернень громадян у Чернігівській міській раді".
С Кухаренко підкреслив, що на виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади відділом звернень громадян по контролю за розглядом звернень управліннями та відділами міської ради, Деснянською та Новозаводською районними у місті радами, установами та організаціями міста вивчається стан цієї роботи на місцях, надаються рекомендації, відповідна практична та методична допомога, узагальнюється та поширюється кращий досвід роботи зі зверненнями. У межах повноважень реалізуються заходи щодо соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, інвалідів, людей похилого віку, одиноких, непрацездатних громадян.
Систематичний аналіз звернень по кількості і характеру дає можливість виявляти динаміку росту чи зменшення, причини, що їх породжують, вивчати потреби і запити мешканців міста, враховувати їх при формуванні бюджету міської та районних у місті рад, програм соціального розвитку, активізувати роботу з вирішення обґрунтованих вимог громадян, вживати вичерпних заходів щодо реального поновлення порушених прав.
Ефективно діє система заходів, спрямованих на забезпечення конкретної роботи з пропозиціями, заявами і скаргами, удосконалення стилю та методів роботи, вишукуються нові, більш дієві форми спілкування з людьми.
Впродовж І кварталу 2010 року керівництвом міської ради на особистому прийомі прийнято 131 громадянина, з них: міським головою – 55, заступниками міського голови – 76.
За І квартал поточного року до міської ради надійшло 1875 звернень громадян, що на 222 більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Особливо уважне ставлення забезпечується до розгляду звернень пільгових категорій громадян, так, протягом звітного періоду матеріальної допомоги надано 169 таким громадянам.
Кількість звернень від органів влади вищого рівня за вказаний період становить 279, у першому кварталі минулого року – 118. Збільшення кількості таких звернень зумовлено запровадженням Урядової гарячої лінії, які були поставлені на контроль з двох -, трьох-денними та тижневими термінами розгляду. Із загальної кількості звернень найбільше питань стосується земельних відносин – 716, звернень з питань соціального захисту - 259.
Стан роботи зі зверненнями громадян у Чернігівській міській раді аналізується щоквартально. Аналітична довідка розглядається на нараді у міського голови для вжиття додаткових заходів щодо усунення недоліків, забезпечення об'єктивного всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.
З метою забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості і відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування та попередження необґрунтованих скарг, робота зі зверненнями громадян постійно висвітлюється у засобах масової інформації.
Виконком міської ради вирішив вважати забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян пріоритетним напрямком діяльності щодо реалізації вимог Закону України "Про звернення громадян" та рекомендував відділу звернень громадян та соціальних питань міської ради продовжити вивчати стан роботи зі зверненнями громадян в управліннях, відділах міської ради, районних у місті радах, у міських органах державної виконавчої влади, на підприємствах, установах та організаціях міста, незалежно від форм власності, надавати практичну допомогу, вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.
Відділ зв'язків з громадськістю
міської ради